Jernlov Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Morn, skal ha en gjestebok på en side også vil jeg at den skal ha samme look som selve siden. Så har liksom tenkt sånn: ___________________________________ | | xxxxx.no |___________________________________ |meny meny meny menymeny meny meny |___________________________________ |Gjestebok. Legg igjen en beskjed om hva som helst. |___________________________________ |Skriv: |___________________________________ |Ramme 1. Skjemaet du skriver meldingen i. | | Legg til |___________________________________ |Beskjeder: |___________________________________ | Ramme 2. Meldinger folk har skrevet. | |___________________________________ Jeg har strippa php filene som skal brukes (skjema og logg'n) så de skal passe fint inni rammene mine. Men går det ann å ha en php fil inni en ramme på en html fil? om ikke, hva annet kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Skjønner vel ikke helt hva du mener men php-include skal da funke. søk på "sikker includering" i forumet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Skjønner vel ikke helt hva du mener men php-include skal da funke. søk på "sikker includering" i forumet. php include? jeg skal liksom ha f.eks Info - Maiden Maniac der har du 2 rammer med tekst (Info og Alex Recomends) ikke sant, skal ha gjestebok skjemaet (navn, e-mail, melding og klikk legg til) i første ramma. det ligger i en php fil, så skal liksom ha php side som fungerer til å legge til info når man trykker på legg til melding som havner i en annen php fil hvor alle meldingene havner, og den filen skal fungere og vises i ramme 2. skjønner? om det ikke går så er det noe annet jeg kan gjøre? er det noen som har ett simpelt script for gjestebok? bare navn, email og melding kreves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå