Gå til innhold

Fagprøve i IKT-Driftsfag


Anbefalte innlegg

Ja jeg er jo også ferdig.. fikk bestått meget godt jeg også..

 

De hadde ingenting og utsette på min fagprøve så da må jeg vel si meg 100% fornøyd :)

 

Hvis folk er intressert så kan jeg legge opp besvarelsen min og dokumentasjon..

 

:D

 

Nå er det helg, og man skal feire

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktisk så kan lærlingene kreve at det arbeidet de gjør står i henhold til læreplanen.

I dag f.eks sitter jeg eksamensvakt for tegning for og farge. Noe jeg egentlig har noe med idet hele tatt! Det står ingenting i læreplanen min at jeg skal sitte eksamensvakt for en eller annen klasse.

 

Derfor kan heller ingen skylde på meg når/om noen finner ut at elevene har juksa eller noe sånt! ;)

Det kalles så fint "arbeidsgivers rett" (kan ofte oversettes til "utnytting"). De kan sette deg til å gjøre dette enten fordi: De skal ta ut verdiskapning, eller fordi de kan sette deg til oppgaver som dette dersom de ikke har noe mer vettugt å sette deg til og du har fullført delmålene i læreplanen. Skal ikke gå inn på hva jeg har gjort og ikke gjort som lærling, men EN dag som eksamensvakt er ikke noe big deal, tro meg.

Lenke til kommentar
Ja jeg er jo også ferdig.. fikk bestått meget godt jeg også..

 

De hadde ingenting og utsette på min fagprøve så da må jeg vel si meg 100% fornøyd :)

 

Hvis folk er intressert så kan jeg legge opp besvarelsen min og dokumentasjon..

 

:D

 

Nå er det helg, og man skal feire

Plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............legg ut besvarelsen......jeg har fagprøve i denne uken...gruer meg veldig :no:

Lenke til kommentar
Hvor mye er det egentlig som skal til for å få meget godt bestått? Har det mye med sensor å gjøre eller? Jeg vil tro det såsi er umulig å IKKE bestå denne fagprøven. Det blir mer som at om noen vil stryke så må de VILLE det!

En liten "ubehagelig" teori: Inkompetanse hos sensor?

Lenke til kommentar
Hvor mye er det egentlig som skal til for å få meget godt bestått? Har det mye med sensor å gjøre eller? Jeg vil tro det såsi er umulig å IKKE bestå denne fagprøven. Det blir mer som at om noen vil stryke så må de VILLE det!

Når skal du ta fagprøven, Vegard?

Lenke til kommentar

Jeg tar den nok neste år. Er bare førsteårslærling enda jeg vettu! ;)

Fikk ikke lærlingeplass i fjor når jeg egentlig skulle hatt det, så jeg gikk hjem og soste i et år før jeg endelig fikk lærlingeplass!

 

Edit: Hvordan vet du navnet mitt? Har jeg sagt det kanskje? Husker ikke..

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Ah! Er det DEG? Mandal? Haha! Så articht!

 

Edit: btw: Det virker som om det legges stor vekt på dette med server og om du kan det eller ikke. Torkel hadde jo også fagprøve vettu i 2000 Server. Han bestod også, men ikke meget! Men han var jo aldri lærling heller da. Sånn går det når man går skole sammen med Tomas i Verdal! ;) Neida! :tease:

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

darkness' inntrykk stemmer overeins med det eg fekk av sensor også.

For å seie det enkelt: Eg er glad om eg består. "Meget godt" er berre å gløyme. Veit om ein som fekk det for to år sidan, men han laga visstnok nokre program sjølv for å administrera nokre epostserverar..

Lenke til kommentar
Hehe, som i Rissa! Btw: Hvorfor er du ikke med på møter og sånt i fylkeshuset el_nino? Er ikke du lærling innen fylket du også da? Det betyr vel at du skal ha fagprøve med samme sensor som oss? Det er faktisk en fra Rissa såvidt jeg vet..

Jobber kommunalt jeg, vet du. Det er ikke det samme som fylkeskommunalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...