Demantios Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Jepp. hadde alternativ fagprøve, dvs måtte presentere oppgavene jeg hadde gjortiløpet av årene + svare på spørsmål fra sensor og faglærer...gikk over 3 timer. Bare 3 timer? Og jeg som må sitte i 5 dager :O Begynner min på mandag Dere som har tatt den, dokumenterer dere med screenshots eller kun skrift? Endret 26. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 woopidoodoo.. fikk bestått endelig kan jeg ligge på stranda uten bekymringer Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Fikk Meget Godt Bestått! : D Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Fagprøve på mandag, kjenner nervene kommer! Lenke til kommentar
superpoint Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Lykke til kanonkent! Har fagprøve neste mandag jeg. Kjenner det kribler litt i magan bare jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jepp. hadde alternativ fagprøve, dvs måtte presentere oppgavene jeg hadde gjortiløpet av årene + svare på spørsmål fra sensor og faglærer...gikk over 3 timer. Bare 3 timer? Og jeg som må sitte i 5 dager :OBegynner min på mandag Dere som har tatt den, dokumenterer dere med screenshots eller kun skrift? Besto min til tross for total misforståelse av oppgava og ikke fullført grunnet en minifeil i GPO som tok sine timer å lete seg frem til. Men alt det faglige var ingenting og si på Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Sitter og gjør et par totalt banale feil, som jeg først oppdager løsningen på omtrent en time senere! ARGH! Men men, i følge skjema så ligger jeg ikke så langt bak, så jeg får drikke litt kaffe og skjerpe meg litt. EDIT: Min sensor var forresten veldig grei. han var veldig positiv og støttende, og forklarte meg en del ting før jeg begynte. Som at f.eks dokumentasjonen jeg skulle skrive var ment til it-kyndige, så jeg slapp å skrive det slik at andre folk hadde forstått alt sammen. Takk og lov! Og i tillegg sa han at screenshots ikke var så viktig, det var helst når jeg skulle lage noe ekstra dokumentasjon til vanlige brukere. Endret 18. august 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Puh, nærmer meg slutten nå. Hvis ikke jeg består nå så skal jeg personlig traspe alt utstyret ejg har brukt ut vinduet. Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Trur du kan roe nervene. Sensoren min sa at det var nesten ingen som strøk, da skulle du gjøre kjempe store feil. Fikk forresten min fagbrev i posten i denne veka. 1år etter jeg tok prøven. Bestått meget godt Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det endte med Bestått. En liten smule skuffet over at jeg ikke klarte meget, etter at jeg jobbet hardt og lenge med oppsettet. Det var minimalt med ting jeg ikke fikk gjort/ikke fikk til, men det var noen spørsmål jeg ikke klarte å svare så godt på. Så de sa at jeg var slett ikke langt ifra Meget Bestått, men jeg nådde ikke helt opp. Anyways så er jeg fornøyd da Deilig å kunne gå på jobb i morgen som en fagarbeider og ikke lærling Lenke til kommentar
superpoint Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Meget godt bestått Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Argh. Ser ut til at jeg må krype til korset. Har fagprøve denne uka og i dag er siste dagen jeg kan jobbe med serveren og klientene, før jeg går på en ny oppgave i morgen. Alt har gått fint, helt til i dag, nå som jeg har koblet til en trådløs ruter som bare sender signalet trådløst. Alt greit der. Men plutselig har det dukket opp problemer som sier at domenekontrollen ikke er tilgjengelig og at brukernavnet eksisterer fra før av, når jeg skal logge på pcn med en domenebruker. Dette forekommer enten det er trådløst eller koblet til kabel direkte til switchen. Det står også at datamaskinen/brukeren allerede eksisterer på nettverket. Sjekket og fjernet en ip-reservasjon, men problemet fortsetter. Får ikke endret navn på ene klienten heller, da jeg får beskjed om at det angitte domenet ikke eksisterer. Fant det ut/fikset det på den tunge måten. Melde klienten inn i workgroup for deretter å å endre navn for å så melde inn i domenet med unikt navn. Endret 15. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fikk Meget bestått idag Nå blir det feiring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det gjorde forøvrig jeg også den uken jeg spurte. Bomma noe på backupløsninger, men rodde meg veldig godt inn på spørsmål om switcher og rutere. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg trøblet litt til når jeg framførte, men sensorene hadde forstålse for at jeg var nervøs Lenke til kommentar
arnt91 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen som vil laste opp dokumentasjonen di gjorde? Skal ha fagprøven snart men er litt usikker enda på hvordan og hvor detaljert dokumentasjonen skal være Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 noen som kan dele en fagprøve-oppgave, eller grovt sett hva den går ut på? og hvilke hjelpemidler er tillat? er det lov for andre å hjelpe den som skal ha fagprøva i riktig rettning uten å direkte hjelpe? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Alle hjelpemiddel er tillatt (det var i alle fall det når eg hadde fagprøve for 2 år sidan). Du må gjere greie for hjelpemidla du har brukt. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Er vel strengt tatt lov enda etter det ejg har skjønt. så sant du ikke tar direkte kopi ifra det du leser av da Skal opp om 2 uke fra i dag. også så det ut for at på papira som jeg fikk fra sensorene at jeg skulle ha anti virus. greit nok det, men den skulle også oppdateres(går ut i fra samme som WSUS) noen som har gjort noe sånt ? anti virusen oppdateres osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå