Gå til innhold

n6630 - overføre tekstmeldinger til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Utrolig kjipt om det ikke går an, liker å ta vare på meldingene mine på dataen. Har nå 1200 meldinger som jeg skulle ført over.

Har alltid trodd det har gått an, siden en av PC-mappene som er laget automatisk av Nokia PC Suite het My Messages...

Ingen som kjenner til noen som helst mulighet til å få lagret disse på PC'en (annet enn backup)?

Lenke til kommentar

Du kan opprette en ny mappe på telefonen. Så bruker du et filprogram til å finne meldingene (har ikke peiling på hvor de er, men de er på c: et sted) Så kopierer du de, og legger de inn i den nye mappen. Så kobler du telefonen til pcen, og legger mappen over der. Da er nok meldingene uleslige, men de ligger der :)

Hvirfor skal du spare på 1200 meldinger? :)

Lenke til kommentar
Du kan opprette en ny mappe på telefonen. Så bruker du et filprogram til å finne meldingene (har ikke peiling på hvor de er, men de er på c: et sted) Så kopierer du de, og legger de inn i den nye mappen. Så kobler du telefonen til pcen, og legger mappen over der. Da er nok meldingene uleslige, men de ligger der :)

Hvirfor skal du spare på 1200 meldinger? :)

Har prøvd det gjennom FExplorer, men funker ikke (tekstmeldingene blir ikke lesbare).

Grunnen til at jeg tar vare på de er litt tåpelig, men likevel litt moro: De fungerer som en slags dagbok over hva som skjer i livet mitt. Har tekstmeldinger på dataen fra de siste tre årene (ikke tatt vare på alle meldingene, men de som sier noe om hva som skjer).

Lenke til kommentar

Hørte med Nokia. Symbianbaserte telefoner kan ikke brukes opp mot pc med meldinger, men du kan det med S40. Men med 6630, 6680 og 6681 kan du det med MMS. Kanskje det fungerer med de tre symbian telefonene med SMS da også?

Men hvor blir ikke tekstmeldingene lesbare? På telefonen, eller på pc'en? Hvis du kunne lese de på pc'en før, skal det gå nå også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...