simson Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det noen som vet hvordan jeg overfører tekstmeldinger fra telefonen (Nokia 6630) til PC? Har både bluetooth og kabel, men finner ikke ut hvordan filene overføres... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ta backup. Men skal du lese de på pc'en er det noe helt annet. Tror ikke det går Lenke til kommentar
simson Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Takk for svar. Utrolig kjipt om det ikke går an, liker å ta vare på meldingene mine på dataen. Har nå 1200 meldinger som jeg skulle ført over. Har alltid trodd det har gått an, siden en av PC-mappene som er laget automatisk av Nokia PC Suite het My Messages... Ingen som kjenner til noen som helst mulighet til å få lagret disse på PC'en (annet enn backup)? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Du kan opprette en ny mappe på telefonen. Så bruker du et filprogram til å finne meldingene (har ikke peiling på hvor de er, men de er på c: et sted) Så kopierer du de, og legger de inn i den nye mappen. Så kobler du telefonen til pcen, og legger mappen over der. Da er nok meldingene uleslige, men de ligger der Hvirfor skal du spare på 1200 meldinger? Lenke til kommentar
simson Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Du kan opprette en ny mappe på telefonen. Så bruker du et filprogram til å finne meldingene (har ikke peiling på hvor de er, men de er på c: et sted) Så kopierer du de, og legger de inn i den nye mappen. Så kobler du telefonen til pcen, og legger mappen over der. Da er nok meldingene uleslige, men de ligger der Hvirfor skal du spare på 1200 meldinger? Har prøvd det gjennom FExplorer, men funker ikke (tekstmeldingene blir ikke lesbare). Grunnen til at jeg tar vare på de er litt tåpelig, men likevel litt moro: De fungerer som en slags dagbok over hva som skjer i livet mitt. Har tekstmeldinger på dataen fra de siste tre årene (ikke tatt vare på alle meldingene, men de som sier noe om hva som skjer). Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hørte med Nokia. Symbianbaserte telefoner kan ikke brukes opp mot pc med meldinger, men du kan det med S40. Men med 6630, 6680 og 6681 kan du det med MMS. Kanskje det fungerer med de tre symbian telefonene med SMS da også? Men hvor blir ikke tekstmeldingene lesbare? På telefonen, eller på pc'en? Hvis du kunne lese de på pc'en før, skal det gå nå også Lenke til kommentar
ct Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Installer lifeblog på telefon og PC (www.nokia.com/6630). Da får du sms ++ lagret på en oversiktlig måte på PC'en. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det det den er til? Har hatt den på pc'en lenge uten å vite hva den er til jeg:P Takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå