kaliber Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) hvor varmt bør ikke gpu være. akkurat nå er mitt gpu på 50grader og gpu minne er på 40 er det mye ? gpu er geforce 6800 gt Endret 31. mai 2005 av kaliber Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 helt fin temperatur det der. men hvis du ikke vil ha tråden stengt må du bytte navn på tråden til noe med 3 ord Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 ok. for nå jeg spiller spill så går det kanskje 30min ca så blir skjermen helt rar. masse rare farger og så må jeg slå av pc og slå på igjen. kan være at gpu blir form varmt... har montert en annen vifte på den opprinnelige kjøleribba. kanskje bedre å kjøpe en ordentlig kjøler ? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Overklokker du? Mitt nVIDIA 6800GT kort er klokket til 417 1.18, og maks temp ligger rundt 70C. Jeg har med andre ord null problem med temp, men dersom jeg øker noen av klokkefrekvensene mer nå, så vil jeg få såkalte "artifacts", som er typiske rosa med grønne prikker for min del. Dersom du det er artifacts du får, må klokke ned litt. Ellers kan jeg bare anbefale den vanlige "oppgrader _alle_ drivere" Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 nei overklokker ikke. men har byttet kjøler til den artic cooling kjølern, men den passet ikke. så jeg fikk pengen tilbake. nå bruker jeg bare den vanlige kjøleribba pluss ei lita vifta oppå den. spørs om det blir for varmt pga av den, at den ikke kjøler godt nok ? vurdere nå å kjøpe en zalman kjøler til mitt gpu. bruker du orginal kjøler nazgul ? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Da emnefelt enda ikke er endret til det bedre stenges denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg