mcgroven Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Råneren gjemt i vårt indre gleder seg, nå har nemlig hjertebarnet skrenset inn på Nintendo DS. I tillegg til å vinne løp kan du utstyre doningen din med spoilere, neonlys og fete dekorasjoner. Les mer Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Rånere kjører Volvo. Ikke streetracere. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nå begynner det å komme fleire gode spel til Nitendo DS, ser eg. Lenke til kommentar
marcus^^ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Volvo er fra rånere fra lensbyga, no offense. Men for all del, hvorfor ikke ha gode gamle to-førti'n på NFS Underground 2? hehe Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 ds er kjedelig Uten noen særlig begrunnelser for hvorfor du syns DS er kjedelig, er slike innlegg totalt uinteressante og unødvendige, og anses egentlig som spam. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 God omtale ( Lurer på om jeg skal ta turen og kjøpe spillet ) Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 God omtale ( Lurer på om jeg skal ta turen og kjøpe spillet ) Jeg mener at DS i forhold til PSP er INGENTING, PSP er mYE bedre og har bedre grafikk, bedre utvalg i spill OSV. Lenke til kommentar
Valle.sz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg og hater DS altfor dårlig grafikk.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Men PSP er lang over dobbelt så dyrt som DS. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Man diskuterer IKKE, jeg gjentar IKKE de forskjellige konsollene, hvis dere har meninger om det så kan dere finne det på konsoll-delen. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg er enig med anmelderen Dette spillet har en fin fartsfølelse, og når du kjører i 175 km/t nedover sentrum, så legger du ikke akkurat merke til detaljene. Jeg satt i min egen bil forleden, parkert og greier. Med DSen i fanget. Og tegnet inn nickname-logoen min for å klistre den på min orange Golf. Syntes det er kjempestas å kunne tegne egne mønstre på bilen med penna Minispillene er litt utfordrende, men ikke spesielt geniale. Mye flottere minispill på WarioWare og Mario 64 DS. Men de er en fin bonus! Dette spillet har mye for pengene! Koster i underkant av 400kr på www.gamezone.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg