Gå til innhold

Skaffe mount som Tauren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite tips, få en tauren-kompis som er både honored med Taurens og Sergeant(eller ihvertfall den ranken som gjør at du får 10% avslag i prisen)-PvP rank til å kjøpe selve mounten til deg om du kjenner noen som er det.

Lenke til kommentar
Et lite tips, få en tauren-kompis som er både honored med Taurens og Sergeant(eller ihvertfall den ranken som gjør at du får 10% avslag i prisen)-PvP rank til å kjøpe selve mounten til deg om du kjenner noen som er det.

er ikke mounten soulbound?

Lenke til kommentar

Trukke det, har sett dei blitt slet på AH, ein kamerat har i allefll kjøpt sin der...

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at mount er soulbound.. Har aldri sett mount på ah, og trur at det ville vert mounts der, dersom dei ikkje hadde vert soulbound..

Men eg er ikkje 100 % sikker på dette, bare nesten. :p

Det er jo ganske greit å vere honored hos taurens når du skal kjøpe mounten.

Lenke til kommentar

Vil jeg da få 20% av på prisen?

10% fordi jeg er honored, og 10% fordi han er sergeant? Og det har siden ingenting å si hvilken rang jeg har?

Takker for svar folkens

edit: forstod utifra eXploid sin post at en da vil få 20% rabatt... men så: det har siden ingenting å si hvilken rang jeg har ?

Endret av tigergutten
Lenke til kommentar

Mount skal være "binds when used" mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Trukke det, har sett dei blitt slet på AH, ein kamerat har i allefll kjøpt sin der...

*Ler*

Tror kompisen din har lurt deg kraftig. Mount er Souldbound. De man ikke kjøper dropper på blant annet Baron i Stratholm mener jeg å huske. Og en via PvP rewardsystem. Alle Soulbound.

Lenke til kommentar

Ja, mounts er ikke BoP. Dem blir først soulbound når du bruker den første gangen. Kommer jo opp et vindu og sier fra og greier.

- Slik var det iallfall med min Epic mount som jeg kjøpte for 2 uker siden eller noe.

Endret av Ganjaman
Lenke til kommentar

Jepp, men han kan kun kjøpe mounten for deg da (siden den er bind on equip), treningen må du kjøpe selv. Mount koster 80g, -20% blir det da 64g å betale+20g for training(18g om du er honored selv)=84g(82g) totalt.

Lenke til kommentar

Det kan faktisk godt stemme at vendorkjøpte mounts er BoE :blush: Men dette gjelder ikke drop mounts som er BoP.

Ikke at det er noen vits å å selge en mount på AH da, men det er jo noen som sikkert er teite nok til å kjøpe en som er overpriset der også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...