Cyrus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kjapt spørsmål er denne skjermen noe og satse på: HP Pavilion f2304 23" High-Definition Flat-Panel LCD Monitor Får kjøpt denne for 7000 m/moms, er jo sinnsykt kult med en så stor skjerm. Men vil den bli for dårlig til spilling av WOW og eventuelt BF2? Hadde du slått til på dette tilbudet? /Cyrus Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 fin pris det der men nå kan jo man kjøpe LCD TV med DVI-inngang og heller bruke den som PC skjerm Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) lol lav dollarkurs Hmm... 1920 x 1200 @ 60Hz max Liten dot pitch, bra kontrast, ok lysstyrke, bra synsvinkel... det tekniske ser upåklagelig ut på papiret... og prisen kan man jo ikke si noe på. Hvis du skal kjøpe den i USA, så try before you buy Spørsmålet du må stille deg er vel hva som er viktigst... størrelse eller kvalitet. Dersom skjermen er ok, ville jeg personlig nok kjøpt den fin pris det der men nå kan jo man kjøpe LCD TV med DVI-inngang og heller bruke den som PC skjerm Nja.. sjekk priser og specs på LCD TV'er. Fant et par 23 tommere, ene kosta 10k, andre 15k. Men de har til gjengjeld jækla bra kontrast og lys osv. også har de filtre og greier ment for TV. Endret 31. mai 2005 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Takk for tips! Men lurer fortsatt på om jeg kan spille med denne, så noe om 15-16ms responstid. Det vell ikke det beste, men er vell bra for og være så stor skjerm eller hva? Spiller jo tross allt en god del Mvh Cyrus Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 15-16ms er ikke mye, men ifølge hva jeg har kunnet lese og forstå så er ikke det alt som teller. Panelet har også mye å si... blir ikke helt klok på dette selv, les så mange reviews og anbefalinger du kan! Og om mulig, se den før du kjøper. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ok, skal leite etter en del reviews. Får ikke sett den før jeg kjøper pga, bestiller fra fabrikken til hp i nederland. Mvh Cyrus Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Fant en del tester, men det beste jeg fant var faktisk Norsk. DinSide har testa skjermen å det kan du lese her For meg virker dette som et meget bra kjøp for 7000kr eller den helt riktige prisen er 6919 Så hva mener dere? rett før jeg bestemmer meg nå. Så noen siste innspill hadde ikke gjort noe. Takk til alle som har tipset meg allt! /Cyrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå