ageck Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Samsungs z500 skulle komme i slutten av mai, men idag, siste dagen i mai har jeg enda ikke sett eller hørt noe om den... NÅR kommer den egentlig?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 I følge en mail en av forumbrukeren fikk fra Samsung Norge skal denne komme i juni. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Jeg sendte en mail til Michael Alström (Nordic Product Marketing Manager Telecom) i Samsung Electronics Nordic i går, hvor jeg spurte når denne telefonen vil komme på markedet i Norge, og her er svaret: "Preliminärt kommer SGH-Z500 att lanseras i Norge under Augusti." Ser dårlig ut med tanke på å få kjøpt denne i juni med andre ord. Han skrev forøvrig at denne telefonen lanseres i sverige denne uken, så man kan jo alltids ta turen over grensen hvis man vil ha en... Edit: Man kan jo krysse fingrene og håpe at mr Alström blandet sammen to modeller eller noe sånt, dette var virkelig en telefon jeg hadde lyst til å kjøpe meg i juni. Edit2: Jeg sendte mailen til Samsung i går, ikke for to dager siden slik jeg opprinnelig skrev. Endret 31. mai 2005 av Juke Lenke til kommentar
ageck Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Hum... DENNE uka? Mye ligger den på å pris der borte da? Kanskje det blir harrytur i helga Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg ble faktisk svinaktig lysten på å stikke over svenskegrensen og kjøpe meg et eksemplar selv. Lenke til kommentar
ageck Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 noen som vet om noen svenske mobilforhandlere? sider man kan gå inn p og sjekke pris og beliggenhet? Lenke til kommentar
MrKimae Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Svensk nettbutikk: InWarehouse Skal bli morsomt å se om vi får z500 til under 2.000,- i Norge Lenke til kommentar
ageck Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Men den var med abo da ser ikke ut til at de har uten på den... Lenke til kommentar
MrKimae Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er uten abo.. Bare no Telia FW... Koster 400 med abo (12mnd)... Lenke til kommentar
ageck Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 hva er telia fw da? på de andre mobilene uten abo står det ikke noe... uansett har de den ikke på lager nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå