qvestus Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Morn ja! Jeg har lastet ned noen .ace filer (.00 .01 .03 osv.) men, etter at WinAce har begynt å pakke ut filene så får jeg opp en error melding... Er det mulig å fixe dette ? Hva er CRC error ? Håper at noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
house Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 en CRC error.. eller en "cylic roundary check" om jeg ikke husker "helt" feil, er noe som tilsier at CD'n ikke er helt i 100... skaff ny ISO =) eller test igjen Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Det betyr bare at filene ikke er 100% og derfor ikke funker, dvs. at du må laste ned på nytt. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Dette er det ikke det som er problemet jeg får det på det meste som jeg har sipet pakket og videre, men det er bare på min pc filene er fucket (har testet). Så det enkleste er sikkert og ta inn Windows på nytt. Jeg skal i så fall teste det. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 hei sørg for at du har nyeste versjon av WinAce. De ace filene du har lastet ned kan ha vært pakket med en nyere ace versjon enn det WinAce programmet ditt takler. Eivind O. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Bruk heller WinRAR for å pakke det opp. Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg måtte bare laste ned noen av filene på nytt! Tusen takk for hjelpen !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå