ggrygg Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er det logisk at man kan stemme på artikkelen før man har lest den? Ved å endre robots.txt til å ikke inkludere artikkeler vil ikke søkemotorer indeksere artikklene, og dermed kan man ikke søke blandt dem. Er det ikke bedre å sjekke om referer er lik URL til artikkelen? Hvis noen har slengt med karakter uten at referer er lik URL til artikkelen, så er det bare å ignorere karakteren og vise artikkelen allikevel... Så blir alle fornøyd Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 ggrygg: Og hva har du tenkt å gjøre med de som surfer med en nettleser som ikke oppgir reference? De fleste større nettleserene har denne muligheten Lenke til kommentar
ggrygg Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Alle dagens browsere sender med referer så sant man ikke skrur det av i innstillingene. Til og med linux konsoll browseren Lynx sender med referer! De som har skrudd av referer får ikke stemt... Men svaret mitt er egentlig helt irrelevant. Stemminga ligger i et separat skript, så da er det like greit å bruke robots.txt løsningen. Så ikke det før nå... Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Synes artikkelen var fin jeg. Fikk noen tips om hva jeg skal passe på når jeg selv lager websider med PHP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå