kilogram Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ny BitTorrent-søkemotor Enda en søkemotorer for BitTorrent-nettsider er nå lansert på nettet. Mannen bak defiant.ws lover en bedre søkeopplevelse for brukerne. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tar de en, så dukker det opp ti nye. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tar de en, så dukker det opp ti nye. Men dette er jo ikke en tracker... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tar de en, så dukker det opp ti nye. Men dette er jo ikke en tracker... Men jeg tror dette "oppfordrer" en del andre personer til å starte egne søkemotorer. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Bryter dere ikke på en måte med egne retningslinjer ved å skrive om dette? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bryter dere ikke på en måte med egne retningslinjer ved å skrive om dette? De linker til en side som visstnok er fullt lovlig, ser ingenting galt i det. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Bryter dere ikke på en måte med egne retningslinjer ved å skrive om dette? De linker til en side som visstnok er fullt lovlig, ser ingenting galt i det. Men de moderer brukeres poster som henviser til slike sider... Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hmm, kommer det noen gang BitTorrent med DRM? Den ville ha hatt problemer med å utkonkurrere det nåværende nettverket før DRM blir påbudt i hardware, men... jeg ser ingen grunn til at ikke lovlige kopier vil bruke det lovligste tilgjengelige systemet. Jeg er imot piratkopiering, men synes at det i noen tilfeller uansett er riktig, for eksempel om man kopierer Windows for å KUNNE bruke programmene sine. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg er imot piratkopiering, men synes at det i noen tilfeller uansett er riktig, for eksempel om man kopierer Windows for å KUNNE bruke programmene sine. Hvis du har kjøpt programmer for Windows bør du vel ha råd til å kjøpe Windows..? Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis du har kjøpt programmer for Windows bør du vel ha råd til å kjøpe Windows..? Windows er dyrt, men det jeg egentlig mente var at Microsoft har monopol på å kjøre Windows-spill, så selv om man liker et annet OS bedre, må man bruke Windows-"driten". Der litt dumt å måtte betale i dyre dommer for noe man i utgangspunktet ikke vil ha. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis du har kjøpt programmer for Windows bør du vel ha råd til å kjøpe Windows..? Windows er dyrt, men det jeg egentlig mente var at Microsoft har monopol på å kjøre Windows-spill, så selv om man liker et annet OS bedre, må man bruke Windows-"driten". Der litt dumt å måtte betale i dyre dommer for noe man i utgangspunktet ikke vil ha. Hvis du vil spille Windows-spill må du kjøpe Windows eller Cedega - så enkelt er det. Hvis du ikke vil det, ikke kjøp Windows-spill... Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis du vil spille Windows-spill må du kjøpe Windows eller Cedega - så enkelt er det. Hvis du ikke vil det, ikke kjøp Windows-spill... Det sier loven, ikke fornuften. Hvis Cedega hadde vært et fullgodt alternativ, ville jeg antageligvis ha kjøpt det og kjørt Linux, men Windows har monopol på å kjøre Windows-spill feilfritt, og det er ikke noe Microsoft fortjener betaling for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå