Gå til innhold

Hva er best? Geforce 3 T500 eller Geforce 4 Ti4200?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke så lenge sia noe info om dette på hw.no

Hvis jeg ikke husker feil sto det at Geforce 4 ti var nesten som et Geforce 2 pro kort..

Men hvis du bare blar tilbake noen sider på hw.no finner du det ut. jeg ville anbefale deg å kjøpe Geforce 3...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-17 23:11, dudsi skrev:

GF3T500 er klart bedre enn G4 4200 ....skal du ha G4, sats på 4400 eller 4600.

Feil!

GF4Ti4200 er litt bedre enn GF3Ti500. Tror ikke tomshardware har feil.

Gå for GF4Ti4200, men GF4Ti4400 gir mest for penga(mener jeg).

Lenke til kommentar

Quote:

DipmiX skrev (2002-07-17 23:18):

Hvis jeg ikke husker feil sto det at Geforce 4 ti var nesten som et Geforce 2 pro kort..

Du husker totalt feil :grin: , GF4Ti4200 er raskere en GF3Ti500. Det er GF4MX440 som kan sammenlignes i hastighet med GF2PRO.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte netopp en ny pc fra komplett.no Athlon xp1800 med 256 ddr ram og geforce 3. Da jeg fikk den installerte jeg win 98 og fikk BARE problemer. Dette kommer som en advarsel. Maskina frøs konstant, eller den restarta automatisk. Uansett hva jeg gjorde ble det feil. Så jeg sendte inn pc'n til reparasjon og i går fikk jeg vite at geforce 3 kort ikke funka i det hele tatt med win 98. Jeg hadde kjøpt et gainward geforce 3 ti500 (ti200 golden sample). De hadde testa mange forskjellige hovedkort og bytta her og bytta der men så hadde det seg slik at geforce 3 kortet ikke funka. Da skulle jeg få et MSI Geforce 4 Ti4200 gratis isteden..så jeg kan vel ikke klage. Det hadde bare 64 mb ram i motsetning til geforce 3 kortet med 128 men det er allikevel bedre enn geforce 3 kortet ble jeg fortalt. Sjekket benchmark'ene på tomshardware.com og der kommer jo ti4200 64 mb kortet bedre ut enn 128 mb kortet også faktisk. Jeg har ikke så god peiling men jeg vil tro at GF4 kortet er best. Det stemmer også at mx kortene kjører som forbedrede GF2 kort. Tomshardware.com er visst en genial side....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...