abzorbing_tundra Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 jeg har kjøpt en gammel pc av en kompis som jeg skal bruke som server. men jeg husker ikke adminstive passordet og ikke han heller + at servern er sotte opp så vil jeg ikke formatere . er det en måte å kunne bruke dem adminstive filene. uten å formatere? på forhånd takk. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kva sier signaturen din? Gooogle! Søk etter ERD commander.. Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Kva sier signaturen din? Gooogle! Søk etter ERD commander.. takk for ditt svar... grunn til at jeg ikke brukte google var at jeg ikke visste hva jeg skulle søke etter. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 "Crack Password Windows server" .. for eksempel.. Eller du kunne leitt litt rundt på forumet.. Masse svar å få.. Men uansett.. Ikkje misbruk det.. Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 "Crack Password Windows server" .. for eksempel.. Eller du kunne leitt litt rundt på forumet.. Masse svar å få.. Men uansett.. Ikkje misbruk det.. skal ikke misbruke det. det var ikke akkurat tanken heller:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå