Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

db drag tønsberg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg fått lappen til da, så kommer jeg også ;)

Var NM i DB i Skien i fjor, hadde vært moro å se om noen av de gutta der henger på forumet her også :)

Skrik ut hvis noen av dere var der, eller skal i løpet av sommeren da ;)

Jeg var på NM ja, vant street A og tangerte norgesrekorden. Hadde en hvit sierra da.

Lenke til kommentar

jeg kommer og, tror ikke jeg skal delta i dB Drag... og ikke på "lydkonkurranse" heller... fordi i Tønsberg er ikke noe SQ konkurranse, de kaller det "peoples choise" men den som har flest kamerater/venner vinner -selv om lyden er helt ræva.... slik har vært de siste 2 åra. Ellers blir artig å møtte opp da mye bra bygg og likesinnede folk!! møtt opp folkens!

Lenke til kommentar

kjempe bra!!! bøyer meg i støvet!

sitat fra Earthquake i bilforumet:

"Hei

Prata med ansvarlig på CB Elektro og de kunne fortelle at de hadde notert seg det du nevnte med kamerater på stemmingen, så dette er gjort helt om i år! Det er en jury som er med å stemmer, + fremmøtte, men juryens dom teller mest. Dette er en helt uavhengig jury bestående av godkjente dommere!

Har hørt fra en del at de skal stille så jeg tror at året i år blir helt sinnsykt, det er jo et skikkelig kuult opplegg, der alt er lagt til rette for bilstereomoro + at det er GRATIS....Husker fra i fjor at de kjørte noen helt sinnsyke priser så her kan man gjøre et kjempevarp, jeg gleder meg ihvertfall!!!!!"

jeg håper de fleste av dere som gjerne vil få ideer og tips eller har noe i bilen og vil konkurere møtter opp og viser deres biler og!!

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...