Bolson Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg vet ikke om andre opplever det samme. Men på min PC er det umulig å å bla i artikler, dvs tester og guider som består av mer enn 1 side. F.eks. Mastiff sine glimrende guider om HTPC. Både angivelse av neste side og drop-down liste mangler. I tillegg ser det ut til at en del formatteringer som skulle ha vært med, forsvinner. Har prøvd både i Firefox (1.0.4), IE6 og Opera 8. Ser ut til at omleggingen av design etc i HW nettverket gir en del problemer. Eller er det andre grunner til problemene. Må si jeg synes denne omleggingen er litt for lite testet før den slippes, samt at det etter min mening er tydelig at HW nettverket sitt publiseringssystem ikke er optimalt. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har samme problemet. Det samme problemet oppstår også på akam.no (har ikke testet de andre) Lenke til kommentar
meeg Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det mangler også "Diskuter artikkelen i vårt forum" linken på slutten av hver artikkel. Vil tro dette er ting som blir fikset rimelig fort. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette var veldig plagsomt, vil lese testen av PSData sin bærbare Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 heisann, Dette var et bug i systemet som vi ble gjort oppmerksomme på ja, men har nå blitt rettet opp. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Får fortsatt feilmelding når jeg prøver å navigere videre i Tundra-testen. Ingen av sidene virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå