Gå til innhold

Hvilken mobil burde man velge til sommern?

Anbefalte innlegg

I det siste har det faktisk kommet endel mobiler til Norge.. Å jeg bare lurer på hvilken mobil som egentlig er best av disse:

- Samsungs Z500

- SE K750i

Evt er det noen som kan matche disse? Har lenge planlagt å kjøpe en ny mobil til sommern, så begynte vi i klassen å krangle litt smått da vettu, noen meren SE k750i er den beste på markedet.. det tviler jeg sterkt på! Kom med deres kommentarer ;)

Så, selvfølgelig har jeg i hele denne stunden ventet på z500 på å komme ut, så begynnte jeg å tvile, altså, er det verdt å vente på z700? :) 3 megapixel cam å alt jo! Bare utseende til den som ikke holder mål :p Noen som kan finne et par bilder av den? slik at vi kan se hele yttre!

Endret av HybRis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til sommeren så er den feteste telefonen Motorola Razr V3. Den er fet... Det vil si at den er tynn som en flis, og er latt å ta med i tynne sommerklær. i itillegg kan sikkert ringe med den også, samt meldinger og andre snacks.

Kjøp et godt kamera ved siden, så blir du garantert mer fornøyd enn med noe kamera i mobil idag. Optikken på en mobil blir for dårlig uansett.

Lenke til kommentar
Jo seff! :). Men er jo ikke engang sikkert at den kommer til norge... :dontgetit:

Til norden værtfall! Å da kommer menyene på norsk også, så da er det jo bare å bestille da:)

Endret av HybRis
Lenke til kommentar
Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.
Stenges på grunn av feilposting.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...