mrtzter Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) I det siste har det faktisk kommet endel mobiler til Norge.. Å jeg bare lurer på hvilken mobil som egentlig er best av disse: - Samsungs Z500 - SE K750i Evt er det noen som kan matche disse? Har lenge planlagt å kjøpe en ny mobil til sommern, så begynte vi i klassen å krangle litt smått da vettu, noen meren SE k750i er den beste på markedet.. det tviler jeg sterkt på! Kom med deres kommentarer Så, selvfølgelig har jeg i hele denne stunden ventet på z500 på å komme ut, så begynnte jeg å tvile, altså, er det verdt å vente på z700? 3 megapixel cam å alt jo! Bare utseende til den som ikke holder mål Noen som kan finne et par bilder av den? slik at vi kan se hele yttre! Endret 31. mai 2005 av HybRis Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Til sommeren så er den feteste telefonen Motorola Razr V3. Den er fet... Det vil si at den er tynn som en flis, og er latt å ta med i tynne sommerklær. i itillegg kan sikkert ringe med den også, samt meldinger og andre snacks. Kjøp et godt kamera ved siden, så blir du garantert mer fornøyd enn med noe kamera i mobil idag. Optikken på en mobil blir for dårlig uansett. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har så lyst på 6680, jeg. Det som dog holder meg tilbake er størrelsen, vet ikke om jeg klarer å gå rundt med en så stor telefon så lenge... Alternativet er K750i. Her er bilde av Z700 forresten. Tatt fra GSMArena Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Ah! har sett dette bildet før.. ingen som har noen andre? Og ingen som vil si hva sommerens mobiltelefon er da? Evt høstens;) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 W800 og D600 vil begge to være rimelig tøffe konkurrenter til høstsesongen . I sommer er Z500 best på teknologi, mens K750i tar kamera-prisen og garantert vil selge best pga bedre prispunkt i markedet samt ryktet til SE. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Så du mener ikke at Z700 er no spes konkurrent da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jo seff! . Men er jo ikke engang sikkert at den kommer til norge... Lenke til kommentar
siggn Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 gjør det enkelt å en del billigere. men fortsatt veldig bra E720: Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Jo seff! . Men er jo ikke engang sikkert at den kommer til norge... Til norden værtfall! Å da kommer menyene på norsk også, så da er det jo bare å bestille da:) Endret 31. mai 2005 av HybRis Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvis du ikke er voldsomt interessert i UMTS eller en "fleksibel" telefon med drøssevis av funksjoner (symbian) er vel K750 den definitive vinneren. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg