kilogram Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 'Mine dokumenter' blir bare 'dokumenter' Microsoft har bestemt seg for å kutte noen ord fra de mappene du ser oftest i Windows. Fra og med Windows Longhorn, vil det hete 'Dokumenter', 'Bilder', og 'Musikk'. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Jeg likte bedre den en kamerat av meg gjorde: "min datamaskin" -> "min skrivemaskin" "mine dokumenter" -> "mine problemer" "andre maskiner" -> "andre melkemaskiner" "papirkurven" -> "søppeldynga"(med radioaktivt ikon) Edit: en bokstav for mye Endret 31. mai 2005 av efikkan Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 lurer på hvor mye penger de har brukt på dette? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Greit for meg egentlig, men så vet jeg heller ikke om jeg kommer til å bruke Longhorn med det første. Tror ikke det blir særlig forvirrende med navnskiftingen, men forstår ikke vitsen med å forandre navnet. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kunne de ikke skifta Min Datamaskin til "Mean Maskin" istedet? :!: Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette kommer til å bli et stort problem. Størsteparten av verden vil ikke merke forskjell, men masse mennesker som virkelig ikke er satt inn i IT vil slite. Har selv masse erfaring med dette Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tenk på alle programmene der disse stiene er hardcoda. Det kommer til å bli masse problemer. Men når skal vi bli kvitt c: ???? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Flere mappenavn-endringer: WINDOWS -> LiggUnnaDenne System32 -> ERDUDØVELLER_JEGSA_LIGGUNNA Programfiler -> IstedetForVenner Midlertidige Internettfiler -> KomIkkeetterpåOgKlagPåAtDuHarFåttVirus Endret 31. mai 2005 av zjulik Lenke til kommentar
whom Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Synes det er bedre, liker ikke "mine" preget windows er gitt. Så søtt og ekkelt. En datamaskin skal være en datamaskin Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Professoren i lingvistikk ser ut til å være mer opptatt av politikken i dette enn språket. Hvilken særlig kompetanse har hun på et slikt område som skulle tilsi at hun blir referert i verdens media? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 "min datamaskin" -> "min skrivemaskin" Min drapsmaskin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Snakk om herming etter Apple da. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 "min datamaskin" -> "min skrivemaskin" Min drapsmaskin Den var god! Egentlig misliker jeg at mappene "mine dokumenter"(samme hva de heter) ligger i utforskeren som om det var en egen partisjon. Dette er meget forvirrende, spesiellt når jeg har behov for å vite hvor mappen egentlig ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå