MagE Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Når man får gode chipsett til dette kommer nok salget til og ta av, men ikke før. Bra jobba ATi Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Go Ati Go Ville vel tatt ATi sine egne målinger med en klype salt... :!: Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Man tester alltid sine egene kort litt bedre enn konkurrentens. Det vi mangler nå er hovedkort som støtter båre SLI og Crossfire, tipper det ikke tar altfor lang tid før noen finner på ett. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 å parre Nvidia drivere med ATI? good luck sier jeg. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 å parre Nvidia drivere med ATI? good luck sier jeg. Tror du missforsto. Jeg mener hovedkort som støtter både crossfire og SLI, slik at du kan kjøpe ett hovedkort, og bytte mellom disse. Ikke at du bruker ett Nvidia kort og ett ATI kort sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå