Gå til innhold

Driver til SondBlaster Live 5.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha tak i alle drivere, liveware, playcenter osv. så bør du laste ned hele "CD'en" fra ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20501-...000/SP20920.exe , ta det med ro dette er ikke en skumpak driver men en oem setupdisk, alt du trenger er å slette en fil som heter CT.oem (eller noe slikt, har ihvertfall OEM i filnavnet). Du kan selvfølgelig også laste ned de fleste komponentene fra creative sine sider men problemet er at du må laste ned alle komponeter seperat. Denne driveren her støtter også SB Audigy. PS. Denne filen er på 350Mb...

Lenke til kommentar

Last heller ned de driverne (release 17 juli) fra Creative sine sider (se link til annet forum emne over)

Selve driveren er samme versjon som på Compaq sin CD, men litt nyere versjoner på de andre programmene...pluss max 50MB istedenfor 377MB :wink:

[ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-07-17 23:24 ]

Lenke til kommentar
Quote:

Jimmy Pop skrev (2002-07-17 22:59):

Kan noen hjelpe meg med å finne drivere til dette kortet?

Da hadde jeg vært svært takknemmelig

Men Jimmy pop da, Det var noe av det første du burde gjort var å søke i forumet. Du har jo så mange poster hær inne at du burde vite det. :razz:
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan jeg finne drivere selv. Jeg er litt dum, men...

Jeg ville bare ha tak i de aller nyeste, og det finner man ikke ved å søke i forumet på gamle tråder.

Gamle tråder er ikke lik nye drivere!

Jeg lastet ned noen dirvere jeg fant, men fikk det ikke til å virke. Det er et Creative! For de som lurer.

Jeg ser i device manageren at alt "virker", men det kommer ikke et pip ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...