phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hei, jeg har en skoleoppgave på gang der jeg skal lage en brosjyre. til dette så trenger jeg altså noen gode høyoppløselige festival bilder. Jeg skal ikke bruke selve bildene, skal bare trace/photoshoppe de. men trenger altså noe og jobbe med. regner med det er endel folk her som har vært på festivaler og sikkert har noen bilder liggende på maskinen, isåfall hadde jeg satt utrolig stor pris på om dere kunne dele noen av de med meg! Det skal ikke brukes til noe kommersiellt bruk så dere forstår sikkert også at jeg kan ikke betale noe for bildene. det er som sagt bare en skole oppgave og bildene kommer ikke til og bli brukt i noen særlig gjenkjennelig form. Jeg ser for meg noen bilder der man ser folkemassen med en scenerigg i bakgrunenn og gjerne litt himmel over det hele. men andre bilder er også interessante. så hvis noen her har noen festival/konsert bilder som dere føler passer til mitt prosjekt så ville dere reddet dagen min! håper på svar! phax. ------ edit: sånn bare for og ikke skremme noen bort her så stiller jeg ikke noen høye krav til fotokvalitet her. vanlige "feriebilder" duger imassevis. sålenge de har nogenlunde normal oppløsning da. Endret 31. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvis du skal trace dem behøver du jo ikke all verdens kvalitet da. Burde holde lenge med 1600x1200... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hva med et søk på google, og filtrer til store bilder.. Mulig du finner noen da Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 ja altså 1600x1200 holder fint det. kanskje litt feil og si høyoppløselig, var bare så folk ikke skulle komme med 200x350 pixler liksom. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Fant ett som sikkert var noe slikt du lette etter på google.. http://www.rejectedunknown.com/images/Norway2.JPG Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ærlig talt, men hvis du skal trace slike bilder... Da har du ihvertfall ikke tid til forumet på en stund... Er det slike bilder du tenker på? Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Vil tro han ville ha noe i denne stilen: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4144456 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå