Gå til innhold

TV-serie om en "supermann" på TV2 noen år tilbake

Anbefalte innlegg

Pluselig her en dag kom jeg på en serie som gikk på TV2 for noen år tilbake og fikk veldig lyst til å se dette oppigjen - men problemet er; hva het serien?

Jeg husker det handlet om en mann som var sykt sterk og som ble holdt inne i et "forskanset rom". Serien gikk ganske sent på kvelden (tror det var tirsdag/torsdag) for, tja....4 - 5 år siden - mulig jeg tar feil her men det er noen år tilbake.

Hvis noen kan hjelpe med med å "friske opp" så hadde det vært supert. Jeg blir så vill av å ikke komme på navnet til ting jeg egentlig "vet". Dermed blir jeg sittende å gruble - noe jeg sikkert kommer til å gjøre i hele natt.... :p

Jeg har prøvd å google litt, men synes det er vanskelig å finne et passende søkeord - noen tips?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker du noe mer fra serien? hvilket land var den fra, var den forholdsvis ny da du så den, husker du noen skuespillere, noe mer om handlinga forutenom at det var en sterk mann på et rom?

var det en lang serie? altså mange episoder eller bare en miniserie med få men lange episoder?

enkleste er vel og rote i tv2 sine arkiver, regner med de har noe slikt en plass på nett.

Lenke til kommentar

Jeg vet egentlig svært lite om serien, men jeg vil tippe den var fra USA (som det meste annet). Denne "sterke mannen" var ikke inne i rommet sitt hele tiden da - han var ute og "reddet verden" også.

Tror ikke det var noen miniserie.

Det var ikke Smallville.

Jeg finner ingen arkiver fra TV2, klarer dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...