godsick Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei Lurer på hva som er det beste skjermkortet på markedet nå? Samme hva prisen er....Det må ha DVI men det har jo sikkert alle de beste kortene. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ATI.. og ja jeg er fanboy Lenke til kommentar
Peter Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ATI.. og ja jeg er fanboy nVIDIA Jeg er fan jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) ATI og NVidia produserer bl.a. skjermkortbrikker... Hvem som er "best" som produsent? Sjekk børs/årsrapporter/resultat.. Det beste *skjermkortet* er vel pt. XT850 XT PE mhp. syntetisk ytelse.. Litt avhengig av bruken(spill) så er enten dette eller 6800 Ultra det beste skjermkortet å kjøpe for penger... Og jeg er *ikke* fanboi.. Endret 30. mai 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det skjermkortet som yter best hittil er X850XT PE Vivo full retail. Nei, jeg er ikke noen form for fanboy, enten av Nvidia eller Ati. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 ATI og NVidia produserer bl.a. skjermkortbrikker...Hvem som er "best" som produsent? Sjekk børs/årsrapporter/resultat.. Det beste *skjermkortet* er vel pt. XT850 XT PE mhp. syntetisk ytelse.. Litt avhengig av bruken(spill) så er enten dette eller 6800 Ultra det beste skjermkortet å kjøpe for penger... Og jeg er *ikke* fanboi.. Godt svar Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Spørsmålet er vel mer hvor mange kort det er snakk om, ett kort = x850xt pe. hvis det er to eller mer = 6800 Ultra. (nå kommer sikkert ati fansen til å begyne og mase om CrossFire, men Gigabyte har en prototyp av et SLI mobo med 4!! 16X porter og de har lagd noe 6800 Ultar med to kjerner (totalt 8 kjerner, dyrt, ja. Men det koster og væra kar) Edit: for de som får lyst til og kalle meg fan-boy har et x800xt Endret 31. mai 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå