nvenjar Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Jeg trenger råd. Har en Cooler Master Hyper 6 og er delvis fornøyd med den. Har 2 papst vifter sittende på siden av denne, problemet er at viftene støyer når de blir liggende. Dette er noe nå den største støykilden i min pc. Derfor lurer jeg på om noen kunne komme med råd ang dette, hvordan evt fikse problemet. Eller evt anbefale en annen god cpu kjøler som ikke støyer. Forhånd takk ! Endret 30. mai 2005 av nvenjar Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har du prøvd å plasere den andre veien, det så da veldig trangt ut der nede ved grafikkortet. Hvilken vei blåser viftene? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvis det er mulig: Prøv å snu kjøleren 90 grader, som kuroger foreslo. Det er veldig merkelig om det ikke går, da det stort sett er slik heatpipe-kjølere med vifter på sidene festes. Sørg for at viftene blåser bakover og ut av kabinettet. Hvis du får til dette, vil det nok hjelpe godt både på støy og temperatur.. Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Takk for svar! Jeg har tenkt på dette, og skal prøve det i kveld! Viftene blåser opp, altså rett til psu. Gir rapport i kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå