Zerpent Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hei! Skal kjøpe meg lcd og er veldig i tvil. Skjermen blir for det meste brukt til spilling, men vil ha muligheten til å drive med bildebehandling også. Har bestemt meg for 19" og har sett på disse: LaCie Photon Vision Nec Multisync 1970GX Samsung SyncMaster 913N Det som frister med LaCie er at den takler stillbilder bra og har fine farger. Det som er litt skremmende er 25ms til spilling. Ifølge testen så takler den det bra, men er det noen som har erfaringer med denne skjermen? Nec skjermen virker greit til bildebehandling og sikkert meget bra til spill. Det jeg er skeptisk til er den blanke skjermflaten. Det er irriterende med gjennskinn i skjermen. Samsungen er vel den dårligste av disse, men også den billigste. Den har ikke DVI, men jeg vet ikke hvor mye dette har å si. Aldri sett bildet på en med DVI. Jeg heller egentlig mot LaCie selv om denne er i grenseland for hva jeg har råd til. Trenger derfor noen råd og erfaringer for å roe sjela. Edit: leif Endret 31. mai 2005 av Zerpent Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Et alternativ til samsungen er denne BenQ FP937s+ Jeg syns ikke denne er noe fin å se på og det er litt viktig det også. Er det noen som har noen skikkelige bilder av denne? Det jeg lurer mest på med denne topic'en er om LaCie skjermen med 25ms virkelig er så bra til spill som det hw.no sier i testen. Jeg vet ikke om det var kommet så mange skjermer med responstid under 16ms når denne testen ble skrevet. Siden det er et halvt år siden denne testen ble skrevet så er det ikke sikkert denne er like imponerende i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå