Fat_ASS Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 går det ann å koble singstar mikrofonene til pc`en å bruke den som vanlig mic?? noen som har prøvd? kan man ødelegge dem? Lenke til kommentar
buestad Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det går. En kollega har testa. Sjekk ut ultrastar. OpenSource singstar klone for PC: http://sourceforge.net/projects/ultrastar/ Last ned tekstfiler med tekst og toner og bruk dine egne mp3filer som musikk. Har du musikkvideoen også blir det knall! Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Får ikke mickrofonene til å funke:( Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tror nesten det der sånn at du må koble de til den vanlige mikrofon inngangen. Tviler på at USB boksen funker Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Prøvde uten oxo. funket ikke=/ har vært på kontroll panele. når jeg tar den testen på kontollpanelet. men funker ikke.. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Funker fint her ved å koble usb-saken rett inn i pc`en. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 merkelig.. jaja. lagd deg noen sanger selv? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg driver å pusler litt med FL-studio, og ville ha noen vokaler og tenkte kanskje jeg skulle prøve singstar-micen. Det er det eneste jeg har gjort med det Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Prøver jeg også. du får si i fra om du klarer å lage en sang da:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Drar opp denne gamle tråden jeg da jeg sliter med dette her. Har windows 7, og mikrofonene blir funnet når jeg kobler de til. Problemet er at jeg får ikke ut noe lyd når jeg tester de. Noen gode tips her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå