HondaNSR Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Noen nettbutikker som godtar forskuddsbetaling? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 De fleste tar også betalt med Visa. Vil nok kalle det forhåndsbetaling for å si det sånn. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Tenker mest på nettbank og lignende, siden eg ikkje har ekte visakort, men "Visa Elektron". Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Da var MSI VOX tv tuner for bærbar og microsoft optisk mus for bærbar bestilt fra hardwareshop.no Lenke til kommentar
Visible Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 www.mahadet.no Visa, Mastercard, Cresco og postoppkrav. Vis du ringer lar det seg nok ordne med nettbank også - med hvorfor ikke heller bruke postoppkrav. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hvorfor ikke heller bruke postoppkrav. Det koster vel gjerne litt ekstra? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Det koster ekstra ja. Og tenk om føreldre ikkje liker at det kommer pakker til ca 1000kr kvar veke f.eks... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Tenker mest på nettbank og lignende, siden eg ikkje har ekte visakort, men "Visa Elektron". Da må du bli tørr bak øra hehe. Skift til ekte visa. koster 50kr mer i året i gebyr. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ja og det er bare alderen som hindrer meg da. Får ikkje ekte kort med banken før eg er 18.. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 koster 53 kr i tillegg til frakt for postoppkrav. kjøper du en ting for 1000 kr så er det ikke ille prisforskjell. Må nok bare ta til takke med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå