Spoocyman Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hei alle sammen!!!! Eg har et "lite" problem med min MB 230 E (W124) 1989 Det gjelder girkassa... det er en 4.trinns automat kasse. Det som er problemet er at den går ikkje i første gir, men nermest "slurer" seg av sted til den har nokk fart til å gå over til 2't gir, og da funker den helt perfekt!!! Olje-nivået er OK, og oljen er skjifta for 6 Mnd. siden. Inklusivt filteret. Er det noen som har vert borti dette før, eller har litt peiling, så tar jeg gjerne imot ALLE råd og vink med STOOOR takk Endret 30. mai 2005 av Spoocyman Lenke til kommentar
Spoocyman Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Nå er kassen fixa, å d kåsta ikkje ei krone!!!!!!!! Eg fixa'n hjemme i gården. Er det noen som får/har samme problem, så skriv gjerne en pm til meg Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det hadde vært greit om du skrev svaret på problemet, slik at lignende problem lett kan finne svar her videre. Godt at du fant ut av det. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ble litt nysgjerrig åssen fiksa du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå