Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hold dere unna b2cnorge...

Anbefalte innlegg

:!: det er sånn jeg gjør når jeg tenker på b2cnorge men jeg burde gjøre sånn :mad::mad:

Det vel ikke lovlig og banne på slike forum, derfor skal jeg ikke gjøre det. Her er min lange og strevsomme historie med b2cnorge:

1. 3 uker etter jeg ble lovet etablering, kom netter endelig. Virket det? Neida, jeg er ca 15 meter fra senderen, en etasje under meg med vanlig mengde vegger og gulv i mellom. Jeg får ikke signal. Ender med at jeg kjøper meg en signal forsterker, dette hjelper og signalet går fra beskjedne 20-30% til respektable 70-80%. Men ingen surfing allikevel...fikk ikke koplet meg på!

2. Ringer suppoet tlf og får beskjed om konfiguere min PC riktig. Jeg ser på meg selv om en kyndig datamann, har drevet i 10-12 år - men da jeg spørr denne mannen om hva og hvor jeg kan "stille" inn denne PC'en vet han ikke...fin support. :hmm: De reklamerer jo med null konfigurasjon på sidene sine.

3. De setter opp hastigheten til 4Mbit (skal ha 2) og da, som en engel hadde rørt med PC'en fikk jeg den hastigheten jeg betaler for, nemlig 2-2,2Mbit...

4. For 14 dager siden fikk jeg en ufrivillig reise tilbake til 14.4 tiden :cry: og hastigheten er elendig. Jeg ringer og mailer og da jeg endelig får svar finner de ut - også etter et besøk av en uduglig person - at de hadde satt tilbake hastigheten til 2Mbit fra sender, dvs jeg er tilbake til utgangspunktet.

5. Det ender med at de setter opp hastigheten - sier de- men nettet er fremdeles for treigt. På dinside.no sin surfometer ligger jeg på ~20-300kbit (2-40KBps) hele tiden, med noen lysglint innimellom på 100-150KBps, varer ikke lenge og det er jo fremdeles for lite.

Jeg er tilknyttet et trådløst punkt i borettslaget, jeg tipper ca 50 leiligheter kan dele på dette access punktet, og det mistenker jeg at hele greia bunner ut i; de har for mange tilknyttet dette punktet!

Så, hold dere unna disse bandittene - jeg må for lov til å si det - for de holder ikke hva de lover. Forresten har jeg fått høre, på dagsrevyen at forbruker myndighetene har fått mange klager på nettopp dette selskapet

Så, er det noen som har noe å si om dette, positive eller negative opplevelser fra dette selskapet? Jeg har utelukkende negative og jeg håper jeg kan få komme tilbake til telenor (jeg vet mange har problemer med telenoe, men jeg har ihvertfall opplevd de som seriøse..eller kanskje nextgentel..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...