ErlendRU Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Die Hard Hans Gruber: Do you really think you have a chance against us, Mister Cowboy? John McClane: Yippee-ki-yay, motherfucker. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Your about as useless as a cock flavored lolli-pop...... Fra Dodgeball. Beste sitatet noensinne Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 "ååå du fikk meg til å blekke" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Orginalt fra en et klipp på nettet men ble brukt i X-men 3 "Do you know who i am?. I'm the Juggernaut Bitch!" lo meg nesten ihjel når han sa det Lenke til kommentar
nullpeiling Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Fra Requiem For A Dream: Narkolangeren Big Tim venter på betalingen fra en blakk og nølende Marion (Jennifer Conely): "I know it's pretty baby, but I didn't take it out for air." Endret 28. mai 2006 av nullpeiling Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Er ikke helt sikker på om det er et sitat, men anyways på Fight Club så står det bumbersticker'en på bilen til Tylor "recycle your animal" Digger det.... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Morsomste noensinne? Boondock Saints: [after Rocco accidentally turns a cat into a splatter on the wall] Murphy: I can't believe that just fucking happened! Rocco: Is it dead? Og en til: Rocco: I killed your cat, you druggie bitch. Donna: What? Why? Rocco: I thought it would bring closure to our relationship. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Fant ikke sitatet på nettet, men det er fra Boondock Saints. Når bartrenderen sier et ordtak som ikke stemmer i det hele tatt. Noe sånt:"ikke gå over bekken før du har skytt bjørnen." Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Fra "Anchorman": Brick: "I love lamp." Brick: "I ate a big, red candle." Brick: "I'm Brick Tamland. People seem to like me because I am polite and I am rarely late. I like to eat ice cream and I really enjoy a nice pair of slacks. Years later, a doctor will tell me that I have an I.Q. of 48 and I am what some people call mentally retarded." Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Fant ikke sitatet på nettet, men det er fra Boondock Saints. Når bartrenderen sier et ordtak som ikke stemmer i det hele tatt. Noe sånt:"ikke gå over bekken før du har skytt bjørnen." 6198442[/snapback] Don't cross the road if you can't get out of the kitchen Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 "You smell that? Do you smell that? Napalm, son. Nothing else in the world smells like that. I love the smell of napalm in the morning." Robert Duvall i filmen "Apocalypse Now" (1979?) Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 "If so powerful you are, why run". Yoda sier til Dart Sidious i "Revenge of the Sith". Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Nesten litt utrolig at det har gått 14 sider uten at dette kongesitatet har kommet med. Jeg anser det som en ære og være den første som poster --> My name is Maximus Decimus Meridius, Commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next. Trenger jeg nevne film? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 "I pity you who understand nothing. There is nothing that isn't important!" Cloud Strife til Sephiroth i Final Fantasy VII Advent Children. "I will be dead before I see the Ring in the hands of an Elf. Never trust and Elf!" Gimli i The Counsil of Elrond - Lord of the Rings The Fellowship of the Ring "Anyways, you need people of intelligence on this sort of... mission... quest... thing." Pippin i The Counsil of Elrond - Lord of the Rings The Fellowship of the Ring Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Rocco: This guy takes out a whole family... wife, kids, everybody... like he's ordering fucking pizza. You epitomise the reason why extraterrestrial life does not bother communicating with us. Endret 29. mai 2006 av AndyG Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 "I pity you who understand nothing. There is nothing that isn't important!"Cloud Strife til Sephiroth i Final Fantasy VII Advent Children. 6202858[/snapback] I pity you... You just don't get it at all! - There's not a thing I don't cherish! Trodde det var slik quoten var, eller tenker vi på forskjellige quotes? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 "I pity you who understand nothing. There is nothing that isn't important!"Cloud Strife til Sephiroth i Final Fantasy VII Advent Children. 6202858[/snapback] I pity you... You just don't get it at all! - There's not a thing I don't cherish! Trodde det var slik quoten var, eller tenker vi på forskjellige quotes? 6203147[/snapback] Mulig du har rett. Lenge sia jeg har sett filmen nå... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hehe, tror nok jeg har rett. Har sett den 2 ganger i løpet av en uke nå, så føler meg rimelig sikker. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hehe, tror nok jeg har rett. Har sett den 2 ganger i løpet av en uke nå, så føler meg rimelig sikker. 6204198[/snapback] ...du hadde dessverre det... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 I love the smell of napalm in the morning Har ikke sett filmen, men sitatet er drit bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå