The Norwegian Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 To start press any key. (reading screen) - Where's the "any" key? I see Esc, Catarl, and Pig Up. There doesn't seem to be any "any" key. Wo! All this computer hacking is making me thirsty. I think I'll order a Tab. (presses TAB key). 5366036[/snapback] Nå har det seg slik at jeg ikke pugger alle simpsons episodene utenat. Jeg tror at alle skjønte hva jeg mente. ... 5366165[/snapback] Men det blir jo ikke så morsomt hvis du ikke har med hele! smartass! Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Er det vm i å henge ut folk eller? Take a chilpill! Det er bare et tegneserie-sitat! Jeg er enig i at det hadde vært greit å skrive det ordrett men det får da være grenser for hvor viktig dette kan være. Jeg tror at folka vet hva jeg henviste til. Endret 1. januar 2006 av Fisha Lenke til kommentar
GeO Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er det vm i å henge ut folk eller? Take a chilpill! Det er bare et tegneserie-sitat! Jeg er enig i at det hadde vært greit å skrive det ordrett men det får da være grenser for hvor viktig dette kan være. Jeg tror at folka vet hva jeg henviste til. 5368417[/snapback] Du har selvsagt et poeng i at folk som allerede kjenner serien og er fan av den humoren, sannsynligvis allerede har sett episoden mange ganger. Men et sitat er fortsatt et sitat, og et sitat skal være korrekt, vet du. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er det vm i å henge ut folk eller? Take a chilpill! Det er bare et tegneserie-sitat! Jeg er enig i at det hadde vært greit å skrive det ordrett men det får da være grenser for hvor viktig dette kan være. Jeg tror at folka vet hva jeg henviste til. 5368417[/snapback] Du har selvsagt et poeng i at folk som allerede kjenner serien og er fan av den humoren, sannsynligvis allerede har sett episoden mange ganger. Men et sitat er fortsatt et sitat, og et sitat skal være korrekt, vet du. 5368442[/snapback] Riktig! Og vi henger forresten ikke ut noen! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Lois Griffin: You should spend some time with our kids, Peter. And with me. Peter Griffin: Uh, what could me and you do together? [Lois giggles] Peter Griffin: Lois. You've got a sick mind. Lois Griffin: Peter, I'm talking about making love. Peter Griffin: Oh. I thought you wanted us to murder the children and harvest their organs for beer money. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Auctioner: Our first item is a pair of panties confiscated from a prostitute. Quagmire: Fifty bucks. Auctioner: She had nine STDs. Quagmire: Forty-five bucks. Auctioner: And when we caught her she wet herself. Quagmire: Fifty bucks. Ahh, priceless entertainment! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 She's so slick she can talk her way out of a sunburn Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 - A Bronx tale: " The saddest thing in life is wasted talent" - Donnnie Brasco: "A wise guy's always right even when he's wrong, he's right." - Bad Boys: Marcus Burnett: "Oh, man, that was cold." Detective Sanchez: "Yeah, so was your mama's bed." - Platoon: "Excuses are like assholes, Taylor. Everybody's got one!" - Forest Gump: "Life's a box of chocolates, Forrest. You never know what you're gonna get." Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe orket ikke å lese gjennom tråden, men Scarface er og blir nr 1. "Say Hello To my little friend". Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Litt skuffa her.. synes en av de beste sitatene kommer fra filmen Crash jeg It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In LA, nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something. Fra åpningsscenen Edit: I tilfelle dere lurer så mener jeg Crash fra 2005 Endret 2. januar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 wait a minuit, this sounds like rock and/or roll (Lovejoy i simpsons) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Casablanca Mr. Leuchtag: Liebchen - sweetnessheart, what watch? Mrs. Leuchtag: Ten watch. Mr. Leuchtag: Such much? Annina: Monsieur Rick, what kind of a man is Captain Renault? Rick: Oh, he's just like any other man, only more so. Rick: Of all the gin joints, in all the towns, in all the world, she had to walk into mine. Rick: ...Here's looking at you, kid. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 De beste filmsitatene..., men nå har jo folk nevnt the Simpsons, så jeg fortsetter utvanninga ^__^ med Futurama! yay I hear that. I spent most of my teen years loving my body. Course it was tough love. Remember lieutenant, the quickest way to a girl's bed is through her parents. Have sex with them and you're in. It's just like the story of the grasshopper and the octopus. All year long, the grasshopper kept burying acorns for the winter, while the octopus mooched off his girlfriend and watched TV. But then the winter came, and the grasshopper died, and the octopus ate all his acorns. And also he got a racecar. Is any of this getting through to you? Your mistletoe is no match for my TOW-missile. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Riki-Ôh/Lik Wong/Story of Ricky "We'll die together" husker ikke helt denne, og har ikke tid til å rote fram dvden, men det var noe slikt som dette mener jeg å huske. (rett gjerne opp) "Use your wits to destroy him" - Sluttscenen. Jeg prøver fortsatt å finne ut hvilke wits man bruker når man knekker kneet til en mann, stikker armen inn i magen hans, tar balletak på han og kaster ham i en kjøttkvern. Altså, det var jo akkurat det han dreiv med før det Ucle Ghostflashbacket. Jaja, en av mine absolutte favorittfilmer. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) may the force bo with you. Vet ikke om det regnes som film: Rise and shine, mr. Freeman, rise and shine. Not that i wish to emply you have been sleeping on the job. No one is more deserving of a rest, and all the effort in the world would have gone to waste, until... Well... Let's just say that your hour has come again. The right man in the wrong place can make all the difference in the world... So wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes... Endret 3. januar 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Dawn of the Dead (1978): "When there is no more room in hell, the dead will walk the Earth." Halloween (1978): "I met him, fifteen years ago. I was told there was nothing left. No reason, no conscience, no understanding; even the most rudimentary sense of life or death, good or evil, right or wrong. I met this six-year-old child, with this blank, pale, emotionless face and, the blackest eyes... the *devil's* eyes! I spent eight years trying to reach him, and then another seven trying to keep him locked up because I realized what was living behind that boy's eyes was purely and simply... *evil*!" Elsker de filmene, og elsker de sitatene.....ingen over eller ved siden for min del Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Fra The Shining: "Hello Danny. Come and play with us. Come and play with us, Danny. Forever... and ever... and ever." Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 I'm all wet, can I come in? Tror den var fra "The girl next door" Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 fra "best of the best 2"(hjernedød action, litt kul): "I'm gonna rip off your ears and shove them up where the sun dont shine so you can hear me kick your ass" tøffere får du det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå