biffmeister Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Heisann,, Har litt problemer med et Sandisk Memorystick Pro kort. Har tatt en del bilder som jeg skal ha over på pc'en. Bruker integrert minnekort på pc'en. Trodde først det var denne det var noe galt. Men har testet med et annet minnekort av samme type som fungerer helt topp. Når jeg setter inn minnekortet kommer det opp en "vindu" hvor det står "autokjør". Når jeg prøvere å klikke meg inn på minnekortet får jeg bare opp følgende beskjed: "sett inn en disk i stasjon H:" Har en del viktige bilder i jobbsammenheng der som jeg skulle hatt ut så fort som mulig. Noen som er kjent med dette problemet? Jeg vet jeg har livstidgaranti på brikka, men har ikke mye lyst til å gi tapt disse bildene. Programvaren til kameraet får jeg helller ikke installert, men dette har jeg ikke bruk for uansett. Har ikke hatt bruk for det til nå iogmed at jeg har minnekort leser. Jeg har ikke prøvd med medfølgende usb kabel for overføring av bilder da jeg ikke har den her nå. Håper på raskt svar. Mvh Krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå