Gå til innhold

bakgrunner

Anbefalte innlegg

Macos: Sorry, det var ikke meningen å trekke deg inn i dette, men jeg ble så fornærmet når noen klaget på signaturen min (ikke fordi jeg har slitt med den eller fordi jeg synes den er så utrolig pen, men en klager liksom ikke på andre folks bildesig... :smile: :smile:

Altså sigen din er ikke VERDENS BESTE men den er ikke dårlig heller for å si det sånn, håper ikke jeg fornærmet deg for det var absolutt ikke meningen, skal holde meg saklig fra nå av...

(Forresten, tror jeg har min egen bildesig lenger oppe, men legger den til i denne meldingen også... :razz:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

ChriZno skrev (2002-07-20 17:17):

Macos: Sorry, det var ikke meningen å trekke deg inn i dette, men jeg ble så fornærmet når noen klaget på signaturen min (ikke fordi jeg har slitt med den eller fordi jeg synes den er så utrolig pen, men en klager liksom ikke på andre folks bildesig...), at jeg måtte ta det første og beste eksempelet, og det var første mann med bildesig, tilfeldigvis deg lenger oppe i tråden... men den er ok den, herregud alle skal da få lov å ha akkurat hvilken som helst bildesig de vil ha!! er ikke den som klager jeg

Går ut ifrå at det var meg du syns klaga på signaturen din. Eg ba folk avstå frå å nytta bilder i signaturen, grunna korleis det vert for modembrukarar å lasta denne tråden. Den som kalkulerte kor mykje tid ein tråd tar å laste for modembrukarar, der alle hadde 18kB signaturar, sa det nok best.

Folk bør passa seg litt for språkbruk i denne tråden, samt passa på at det ikkje vert off-topic. Dette er ein advarsel. Tråden vil verta stengt dersom den fortsett å vera så off-topic, og tonen ikkje vert holdt høflig.

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...