xthal Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 lalalalaaa.. jeg har BILDE i siggen min Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei ChriZno ! Jeg har signatur. Men man trenger ikke vise den i hvert eneste innlegg. Det har blitt nevnt her på HW.no at det holder med én signatur fra hver person i hver tråd. Og det er jo en fin «regel». Hei xthal ! Joa, du har bilde, men det er lite, det har nøytrale farger og er behagelig å se på. ChriZno sitt bilde er veldig skrikende og ikke særlig pent. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Det kuleste bakgrunnsbildet lager du selv :wink: Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 DipMIX sånn skal det være!!!! Stå på!!! jeg støtter ALLE med bildesig, uansett!! :razz: :razz: Her skal det ikke slenges dritt til folk som vil ha bildesig.... Forresten brukte jeg et minutt på å slenge ihop en ny sig... kanskje denne kan være noe... herregud jeg gidder snart ikke å bytte bilde mer, denne er nøytral og 13k det må da være greit.... :razz: :razz: Sorry at jeg var usaklig lenger oppe men jeg blir forbanna når folk er så frekke... dette er et forum ikke en ungdomsskole.... :razz: :razz: Ny sig: (kanskje....??) [ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-07-18 19:42 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 ChriZno Om du liker den så bare ha den du, Er du som bestemmer ikke vi. Du skal bare ikke bry deg om hva andre syns. :grin: Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Takker!! Det er det jeg har prøvd å si hele veien, ingen kan si hvordan sigen min skal se ut eller om jeg skal fjerne den eller ikke... Men nå har jeg da forandret på den, NEKTER å ikke ha bildesig :razz: :razz: Forresten så e eg fra Forus, regne med du e fra Lura siden du har det i i nicke ditt :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: ChriZno skrev (2002-07-18 21:48):Forresten så e eg fra Forus, regne med du e fra Lura siden du har det i i nicke ditt Nope er ikke fra Lura, Men min far er. Og nicke mitt er mitt ekte navn, Hater kalle navn og foresten så bor eg på hommersåk. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Holder meg til traaden http://www.deskmod.com/ Forbannet mye bra der!! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei ChriZno ! Den signaturen var myyye bedre. :smile: Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 OK thank u Alshus... da beholdes den :grin: Vil ikke lage kvalm med en sig som irriterer folk heller da, så tenkte siden jeg vil ha bildesig kan jeg like så godt lage en som er behagelig å se på... :razz: :razz: Og når du nevner det så var ikke den forrige sigen særlig fin... prøvde å få til noe mørkt og grønnlysende men d ble for skrikende som sagt... men jeg ville holde på den allikevel fordi jeg ikke ville stresse mer og lage ny... :razz: :razz: Lenke til kommentar
-HN- Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 ...Og bare for å spore inn på bakgrunnsbilder igjen :razz: http://www.artofgregmartin.com/index2.html Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 en bilde signatur på under 15 er akseptabelt tilåmed for stakkar 56k folk. men over 15 da begynner det å bli drøyt men et par av de linkene de før meg har "teipa" in er bra dem, finner mye bra der. MR_T Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 18 kilobyte tar omlag 4 sekunder og laste med med modem.... tenk deg en thread hvor ti personer har 18kb hver... det blir nesten et minutt... tror du modemgutta gidder og lese den threaden... dermed blir kvaliteten på diskusjonene lidende fordi du ønsker og forkynne dine særdeles skrantende designferdigheter til allmennheten Lenke til kommentar
macos Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 04:09, ChriZno skrev:Skal jeg endre signaturen min fordi DU ikke synes den er pen?? Dummeste jeg har hørt!! Jeg synes ikke denne er pen men jeg klager ikke på macos når han bruker den fordet!! Hva likte du ikke siggen min :smile: Kule wallpaper får du også hvis du går inn på kule sider til favorittbanda dine... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Foresten er det rimelig teit dere som snakker om og søke i google etter desktopper... Selvfølgelig vet han da det... men han håpet kanskje noen kunne fortelle om noen de syntes var BRA. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Visst du vil ha en flott bakgrunn, lag noen 3d-bilder i 3D-StudioMax , og piff de opp i photoshop, så har du din egen unike bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå