bramat Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Noen som vet hvordan jeg kan få tak i dette ? Gjeldende disk er : WesternDigital Caviar SE 200 GB. Help Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Passord til en disk? Vanlig IDE / SATA, eller er det noe spesielt? Lenke til kommentar
bramat Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 vanlig ide disk.. Skrivefeil i koden da den ble låst. Håper å kunne låse oppigjen disken med master koden. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Chipper du Xbox'en din? Er det i den sammenhengen du stiller spørsmålet? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skjønner ikke HELT (mildt sagt) hvordan passordet kan være til selve harddisken. Kan du forklare litt nærmere hva du bruker passordet til? Hva trenger du passordet for å få adgang til? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Prøv google du. Etter det jeg fant ut, så er passordet unikt på vær hdd. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 vanlig ide disk.. Skrivefeil i koden da den ble låst. Håper å kunne låse oppigjen disken med master koden. Formater disken med PQMagic eller lignende og prøv å se om den virker i PC'en da. Er ikke noe Master Password på vanlige IDE disker. (Kan være som tidligere nevnt noe med Xbox, men da burde du ha nevnt dette i starten) Lenke til kommentar
bramat Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Lurte bare på om dette fantes.. Man kan ikke formatere eller kjøre noen som helst kommandoer på en låst hd, dessuten vil vel ikke dette ha noe innvirkning på hd'ens låsstatus. Den var tiltenkt en xbox, men er låst på pc ved hjelp av unlockx kjørt fra en dvd, og derav ble ikke inntastet låsekode lagret i mappen med exe fila.. Alle tips mottas med takk.. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Forsøk et lavformateringsprogram som du muligens får tak i på produsenten av diskens hjemmeside. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Muligens gå til www.wdc.com og finn tak i programmet "Data Lifeguard Diagnostic for DOS (CD)" Er et valg i programmet som heter "WRITE ZEROS TO DRIVE", skal vist sette harddisken tilbake til orignal oppsettet. Brukes selvfølgelig på eget ansvar, men det vet du vel allerede... Eller søk på Xbox sider som omhandler mod'ing. Lenke til kommentar
bramat Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Har god kjennskap til xbox scene og resten dere tenker på .. Jeg er nok redd for at det er vanskeligere enn som så.. Bare tenkte det kanskje var en eller annen harddisk fantast som hadde noe å tilby.. Må vel hacking til , noe jeg ikke har særlig peiling på kjhanken: har tenkt på det du nevner, må vel nesten prøve det, men tror ikke det går å nulle ut en låst hd.. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Verd et forsøk muligens... Såg tilfeldigvis en liste over støttede harddisker for xbox, og den største jeg såg var på 120 GB, muligens derfor du fikk trøbbel? Lenke til kommentar
bramat Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 gikk ikke å nulle den ut.. Ikke noe problem med hdd størrelse på xbox, satt i flere 200gb disker.. Skrivefeil når jeg skulle låse den Ufattelig kjipt, skulle dobbel, trippel og quadruppel sjekka koden før jeg trykkte enter.. Menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå