marcus^^ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hei! Vurderer å kjøpe følgende datamaskin, men vet ikke om det er verdt prisen (4.500kr?) Hovedkort: Abit SR-7X (Sokkel 478) Skjerm: Samsung SyncMaster 957DF Mus: Logitech MX310 Tastatur: Logitech Internet Keyboard CPU (Prosessor): Intel Pentium 4 2.6Ghz Northwood Minne: 1024 MB (Ikke funnet ut merke enda) SKjermkort: Geforce 4 Ti4800 m/ 128mb RAM Harddisk: Western Digital Caviar 80gb DVD-ROM: Ukjent dvd-rom. Ekstra: Tower: AirDesign Black (AirResearch produsert), med viftestyring og display for temperaturer 3 steder i datamaskinen. 6 USB porter totalt. Denne koster som sagt 4.500kr. Er det verdt det? Data.txt Endret 30. mai 2005 av marcus^^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 visst det bare er de delene som du har ramset opp der så vil jeg si kort og godt nei. den er nok litt overpriset. kjøp heller nytt du. får nok mer for pengene da. Lenke til kommentar
marcus^^ Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 visst det bare er de delene som du har ramset opp der så vil jeg si kort og godt nei. den er nok litt overpriset. kjøp heller nytt du. får nok mer for pengene da. Helt sikker? Selger mener at det er verdt 8.000kr nytt Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 da får du forklare selger at tidene forandrer seg og prisene synker raskt. hadde man fått kjøpt alle de delene den dag i dag så tipper jeg det ville kostet maks 5000,- og kjøpe det nytt. jeg ville ikke brukt 4500,- på det der, men det blir jo opptil deg og bestemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå