Winters Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei! Har de sluttet å selge Apple iPod 40GB? jeg finner den ikke i Apple.no sin webstore, betyr dette att det kommer en nye modell? Mvh, Eirik Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, Apple har sluttet å produsere iPod med 40GB kapasitet. Grunnen skal være at de venter på at Toshiba skal lage en 40GB harddisk med en enkelt plate (den som de sluttet å produsere hadde to) i følge itavisen og ipodlounge.com. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Når kommer iPod 40GB tilbake da? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det ville være ren gjetning å si når, men du har jo iPod Photo på 30GB da. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Men det finnes ikke sånn dockin ting så jeg kan ta å spille av filer fra iPoden på stereo anlegget, eller finnes det? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Men det finnes ikke sånn dockin ting så jeg kan ta å spille av filer fra iPoden på stereo anlegget, eller finnes det? Jo det finnes sånne ting men d er tilleggs utstyr,se på apple sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå