OscarWoHA Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg kanskje ikke en newbie i Morrowind, men det føles sånn. Jeg er i Balmora og har gjort to oppdrag for Fighters Gulid. Et oppdrag for Mages Guild. Noen tips til hva jeg bør gjøre/ noe lurt for å få en god character. Vet noen om en slags "Beginner-guide" til Morrowind et eller annet sted på internett? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Løp rundt og bruk dine major og minor skills. Gå inn i huler og gravkammre hvis du tror du er sterk nok til det. Betal noen for å trene deg opp. Har du lite penger så bryter du deg inn i et hus eller noe, stjeler alt du finner og selger det til noen(hvis ikke det bryter med figuren din da ). Sørg for å ha med noen restore health, cure common disease og cure blight disease. Kan godt ta med en Divine Intervention(sf?) eller Avlsimi Intervention(sf?) spell/scroll. Kjekke å ha hvis du er i skikkelig knipe. Skal du sloss mot en NPC/monster så kan det lønne seg å gjøre i nærheten av en dør som transporterer deg mellom to celler i spillet(eks utendørs til innendørs). NPC/monstre kan nemmelig ikke følge etter deg på tvers av celler. Gå ut, hakk litt på den/de du skal drepe, gå tilbake og hvil deg, og gjennta! Tror jeg gikk opp to eller tre levels på å gjøre sånn for å ta noen monstre. Ellers så kan du sjekke ut gamefaqs.com, men jeg tror ikke de har noen "Beginners guide" der. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Undersøk øyene uten for ebonheart ta med min tre-fire underwater"bret" pust :razz: Da finer du noe spesielt. Min level 5-7 over 20 så er det ganske lett tror jeg uten å bruke drinken også. Den siste dreper du med å drikke en drink til over 1624 jeg tror det var det den kostet. Men den finner du i romet der den er. å ja muligens du bør kunne å bryte deg inn i kister og lignende. og det du får til slutt er verd 160000 og HevyArmor 260 To eller tre uker siden jeg var der. _________________ Just admit you're a freak :wink: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-07-18 02:23 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-07-21 00:36 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-07-21 00:38 ] Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Må jeg bruke magi for å drepe spøkelsene i gravene? Spøkelser er direkt skumle for å si det mildt. De ser jo sååååå stygge ut. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg tror du slaar dem med noe saant av metall eller noe - "Sword", tror jeg det heter. Alternativt kan du jo springe alt du kan vekk ifra alt som roerer paa seg. Eller du kan bruke google. For du kan bruke google, ja? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hvis du får beskjeden "Your weapon has no effect" trenger du et ebony,daedric,dweemer eller et enchatet våpen. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Du må ikke nødvendigvis ha et SÅ eksklusivt våpen. Ofte er det nok med et våpen av sølv. Lenke til kommentar
daho Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 du kan bruke iron spark sword, du får det gratis :smile: Lenke til kommentar
Lord_Vivec Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Du kan jo også selvfølgelig bruke Sunder eller Keening(som tilfeldigvis er verd 400000hver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå