zokra Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Jeg er 15, snart 16, så det er de som styrer konto'n Endret 31. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tja, er ikke en dell ok da?Skulle tro du får mye for pengene der i gården Så vidt jeg vet leaser ikke Dell ut bærbare maskiner. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Får dessverre ikke lov å bygge bærbar av foreldrene mine Får du lov til å kjøpe en bærbar da? Altså deal lar deg få nedbetale en bærbar over flere år, til ca 35% rente. I tillegg vil du som er så ung så må foreldrene dine stå som eier, siden du ikke vil få innvilget krediten. Kort sagt, har du penger så kan du kjøpe selv. Har du ikke, men må spørre foreldrene om penger eller lov, så er det opp til foreldrene dine hvordan de skal betale for den bærbare. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 trådstarter snakker om å lease en pc for å kunne bytte den ut med en bedre maskin med jevne mellomrom, ikke kjøpe på kreditt. så med mindre noen faktisk kan komme opp med en bedrift som leaser ut pc'er, så man kan anbefale en pc ut i fra utvalget deres, er det lite poeng i å komme med spesifikke anbefalinger. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Da tror jeg kjøper istede for leaser ja, det er jo ingen av firamene som leaser som har noe bra utvalg av bærbare pc'er.... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Lite forsøk på å unngå tre-ords-regelen her eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå