JOB Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg har kjøpt en Linksys WRT54G router, og får nå ikke sendt mail med e-postprogrammet mitt Thunderbird. Meldingen jeg får er: "An error occured while sending mail. The mail server responded 5.3.0 <min epost-adresse>... We do not relay from <min ip-adresse>. Please verify..." Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bruker du samme e-post og isp leverandør ? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 JOB.. Dersom du bruker f.eks. online.no, må du bruke smtp.online.no / mail.online.no Mail.enveldigmyebedreISP.no funker ikke dersom du f.eks. bruker Telenor som din ISP. (som regel funker det ikke, de fleste har sperret for dette). Bruk mail.online.no som din mail/smtp-server. (Dette funker enten din mailadresse er [email protected] eller [email protected]) Lenke til kommentar
JOB Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Bruker mail.online.no som outgoing (som jeg alltid har brukt) og nå funker det ikke lenger:( Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skulle ikke forundre meg om telenor har sperret tilgangen dersom det har vært noe spamvirus ute på ferde (har en følelse av at de har vane for å IKKE si ifra om sånt ) Du kan jo alltids eventuelt prøve å høre med telenor.. Dersom det alltid har virka på samma routeren, bør det jo ikke være noe som har skjedd på din PC/router? Lenke til kommentar
bentose Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kan du ha vorte kobla inn på naboen sitt trådlause nett? Lenke til kommentar
JOB Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Mailen funka bra FØR jeg satte inn routeren (altså da jeg var koblet rett på modemet), men ikke etter at jeg satte inn routeren. Og jeg er inne på mitt nettverk, ingen andre nettverk er tilgjengelige. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kjør fra dos vindu: tracert www.hw.no Så ser du om du er på online.no ennå Lenke til kommentar
JOB Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg er på nextgentel, men det har jo ikke vært noe problem tidligere... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg er på nextgentel, men det har jo ikke vært noe problem tidligere... Er du på NGT sitt nett bruker du NGT sin utgående mailserver, hvis du har fått sendt med online sin SMTP så har det hvert en glipp fra deres side. Lenke til kommentar
JOB Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Hva er navnet til nextgentel sin SMTP-server? Lenke til kommentar
JOB Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Fant det: mail.broadpark.no Takk for hjelp folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå