prarne Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Lurer på å gå til innkjøp av en dvd opptaker med harddsik snart. Det jeg lurer på er for å spare noen kroner om det er mulig å kjøpe en opptaker med en liten harddisk for deretter å bytte ut harddisken med en større. En harddisk er som regel billigere enn å kjøpe en ferdig modell med større harddisk. Er dette i det hele tatt mulig?? Burde jo gå, for opptakerne har jo mulighet for å formatere harddiskene... eller? Noen som har prøvd dette?? Endret 1. juni 2005 av prarne Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg har ingen erfaring med å bytte harddisk på DVD opptakere selv, men jeg har hørt at det er ingen problem. Siste jeg hørte om, var at det var bare å bytte, slå på, så formaterte den seg selv eller noe slik. Men det varierer vel fra modell til modell, evt produsent til produsent. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Flyttes fra Annet om hardware til Video. Lenke til kommentar
prarne Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Skulle gjerne visst om dette _virkelig_ går... Er det ingen av dere hw-interesserte der ute som har prøvd?? ( Sorry at jeg bumper..... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå