xisten Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Har nettopp kjøpt WoW, men det vil ikke spilles sier jeg trenger et 3D kort eller no slikt og Direct X 9.0c elns.. Skal prøve og laste ned og sjekke om jeg ikker har det, men saken er: Takler ikke et NVIDIA GeForce FX 5200 WoW ? Resten viss dere trenger å vite : AMD ATHLON XP 2600+ 512MB DDR ram osv. Venter på mitt nye Gainward GeForce 6600GT 256MB, men som sagt Posten klarer ikke å levere Svar RASKT! #Topic endret av moderator# Endret 31. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har du lasta ned nye drivere til kortert og siste utgave av Direct x ? Har prøvd WOW på ett GF2 64mb Ti Asus 7700 det går ok med 800x600 Alt på lav eller middels (søstra min sin maskin) Vil jo tro att 5200 lå ett lysår foran GF2 i ytelse Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hent nye Skjermkort-drivere her. Hent ny Directx her. Test de der å se om du får til Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Flyttes til skjermkort-kategoiren Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 DirectX pleier å følge med spill også, men vet ikke sikkert da jeg ikke har WoW selv.. Lenke til kommentar
xisten Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Har prøvd å instalere Direct X'en men det tar liksom 2 sec og innstalere den og virker ikke etterpå. Det står det er Direct X 9.0B ... Feilen som kommer når jeg åpner WoW er: World Of Warcraft was unable to start up 3D acceleration. Please make sure DirectX 9.0c is installed and your video drivers are up-to-date.. Jeg klarer ikke å finne nye drivere.. på www.nvidia.com til mitt skjermkort hvertfall.. Hjelp meg så fort så muligt :/ lengter etter WoW. B.tw får ett nytt skjermkort idag og da Av komplett det er: Gainward GeForce 6600GT 256MB DDR :> Lenke til kommentar
Choica Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Med det nye skjerm kortet vil hverfall wow funke fett! Lenke til kommentar
xisten Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Har windows XP proff english.. Ja, håper nå d vil funke fett viss ikke formaterer jeg og instalerer windows på ny eller går over til linux! Lenke til kommentar
xisten Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Harregud, får akkurat samme feil melding! SKAL NOE SI NOE TIL Å HJELPE FFS?! Lenke til kommentar
geit Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 har du formatert nå`? eller fått deg nytt skjermkort? Går det an å avinstallere direcX på noen måte før du slenger den inn på nytt..? Prøvd stand-alone (nedlasting) installasjonen av directX, er vel det samme, men kanskje... glück auf! Lenke til kommentar
xisten Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Nytt skjermkort.. Får ikke formatert når jeg skal boote fra CD klikker bare tastaturet... Får ikke avinstallert DirectX men har instalert den direct x'en fra microsft.com og den fra cd'en ingen av dem virker! Lenke til kommentar
xisten Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Vet hva feilen er nå har direct x 9.0b trenger 9.0c men den vil ikke bli oppdatert! har prøvd alle forskjellige installer og alt jeg har funnet men det vil bare ikke virke! Åg når jeg prøver å boote fra cd vil ikke tastaturet virke ffs! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har du ikke et gammelt PS2 tastatur liggende? Eller mulig det er en bios instilling som må til for å få tastaturet til å fungere utenfor windows. Lenke til kommentar
xisten Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Har formatert, fått nyeste skjermdrivere og prøvd dx9.0c ! MEN NEI! Virket ikke! SÅ hva faen skal jeg gjøre nå?! Lenke til kommentar
xisten Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 HW er faen bra! dere aLLE!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå