[ReXoR] Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Heisann. Er ute etter enten en bra bordmikrofon eller et headset med en bra mikrofon. Grensa går ved 500 kroner, Ålreit kvalitet, ikkeno billigdr..? (Nå er ikke 500 kroner akkurat budsjettet man har når man er ute etter førsteklasses utstyr, men er ute etter noe midt på treet). På forhånd takk Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 nå skulle vel denne posten bli plassert her: lydkort og pc-høyttaler forumet. Men til 500kr får du mye. Det er egentlig bare å velge å vrake da. skal se om jeg finner noen nå: Koss SB45 er et sett. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 nå skulle vel denne posten bli plassert her: lydkort og pc-høyttaler forumet. Jeg veit. det er hundreogørten forskjellige kategorier til en og samme ting. Posta her siden jeg tenkte at dersom jeg posta i lydkort og pc-høyttaler, kom noen til å henvise meg hit. Headsettet der ser greit ut takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå