marius90 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=425048 ettersom den forrige ble stengt prøver jeg igjen med samme spørsmål som i forrige topic. pcen er bra nok den, men hvis jeg skal oppgradere noe etterhvert hva burde jeg begynne med? Endret 31. mai 2005 av marius90 Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 du kan prøve sette i en harddisk. det pleier og hjelpe. men sånn ellers, den pc'n der har ikke behov for oppgradering på 1år hvertfall. og da kan du vurdere oppgradere til en X2 prosessor. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 du kan prøve sette i en harddisk. det pleier og hjelpe. men sånn ellers, den pc'n der har ikke behov for oppgradering på 1år hvertfall. og da kan du vurdere oppgradere til en X2 prosessor. glemte harddisken har en samsung spinpoint p80s jeg er veldig fornøyd med pc'en men tin kan jo aldrig bli bra nok ville jeg merket noen forskjell med 1gb ram til? Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 bruker du maskinen til veldig ramkrevende oppgaver så ville det nok hjelpe ja. men nå har du en winchester cpu så det vil si at kjøre du 4 rambrikker vil de måtte kjøre på 333mhz istedet for 400mhz. så i noen tilfeller vil du faktisk få dårligere ytelse. men som sagt, bruker du maskinen til ramkrevende oppgaver så kan det være en forddel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå