*Magnus* Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hei.. Eter jeg skaffet meg AV8 gledet jeg meg til og teste ut uGuru's externe skjerm som viser alt mulig info, fra hastighet på cpu, temp. på div ting og tang osv osv.. men når den enten er lyst ute eller mørkt er det så sabla vanskelig og se hva som står, fordi skjermen er litt mørk... finnes det en instilling i menyen på den elns som jeg kan slå på et lys eller noe sånt , slik at det blir lettere og se hva det står ? -Takk Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Da må du jo slå på lyset på skjermen ? Det er vel antagelig ikke lys i programmet, sorry Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Da må du jo slå på lyset på skjermen ? Det er vel antagelig ikke lys i programmet, sorry hvor er lyset på skjermen da ? finner ingenting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Såvidt meg bekjent...så har ikke uGuru-klokka lys..dessverre.. Så dersom du liker å "kose deg" i ett mørkt rom.. med bXerk belyst tastatur og "casemod-kabbis" med vindu.. katoder.. og masse blå LED-vifter.. ja da får du ikke sett hverken temp, frekvens..eller viftehastigheter nei..Ihvertfall ikke via uGuru-klokka.. Syntes den var kul til å begynne med, men nå synes jeg vel at innmonterte systeminfo-paneler med valgbare farger i displayet er bedre.. (har det også må vite).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå