Mafiabåss Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal kjøpe meg konsoll, det blir enten XboX eller PS2, ikke GC siden det har jeg allerede. Så mitt spørsmål er hva er best og kjøpe av XboX og PS2 Lenke til kommentar
7wis7 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ingen av delene....vent til PS3 eller Xbox 360 kommer...det er iallefall mitt forslag Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nå er det Nintendo jeg sverger til, men om du skal velge mellom de to hadde jeg gått for X-Box. Grunnen til det er at jeg syns Playstation 2 er altfor dårlig etter dagens tekniske standarder. Dessuten syns jeg det er bare søppel som kommer ut på den maskinen. Med visse unntak selvfølgelig. Kjøp deg en X-Box; Bedre grafikk og mange spennende spilltitler ... ... eller Gamecube. Resident Evil 4 og Zelda er stikkordet der. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 ... eller Gamecube. Resident Evil 4 og Zelda er stikkordet der. Jeg skrev jo at jeg har GC! Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg vil anbefale Xbox på det høyeste. Jeg har alle 3 konsollene, og xbox er den jeg er mest fornøyd med. Modd den og sett inn en 200GB HD og du vil få mye morro. Det er utrolig mange gode tittler ute til xbox nå. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) ... eller Gamecube. Resident Evil 4 og Zelda er stikkordet der. Jeg skrev jo at jeg har GC! Jamen det viser jo bare at du er en fornuftig mann i utgangspunktet, og jeg må sette meg litt lenger fra pc-skjermen så ikke alle pixlene blander seg sammen til ei gjørmegryte og juger til meg igjen ... Endret 30. mai 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva skal man med xbox da de fleste "ekslusive" titler blir gitt ut på PC i seinere tid. Skaff deg en gamepad og vent på PCreleasen. Om du skal ha ny konsoll gå for PS2;) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Flere kvalitetsspill på PS2, men og flere søppelspill! Men konklusjonen er: Gå for PS2 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kjør Xbox: Best specs. Best grafikk. Halo 2. Fable. Best kontroller. (de viktisgste stikkordene for å velge Xbox) Hva skal man med xbox da de fleste "ekslusive" titler blir gitt ut på PC i seinere tid. De fleste? Jeg er redd du ikke kan nevne meg 5 en gang Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Halo? Rallisport Challenge? Splinter Cell? Fable? Gidder ikke grave mer, men for å være ærlig er det ikke særlig mange eksklusive titler hos xbox... Gå for ps2 du, eller vent til senere konsoller =) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Syntes Xbox er et veldig bra valg men det er seff min mening. Xbox + modding + harddisk = ubeskrivelig! Endret 4. juni 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvis pengene ikke er et problem, kjøp begge. Hvis bare en, så gir Xbox fortsatt mest for pengene, og med chip+harddisk er det en helt avsindig bra spill/mediaboks. Det går ikke en dag uten at Xboxen min ikke blir brukt til noe, enten det er Xbox-spill, emulerte spill (NES, SNES, und so weiter) eller som film/serie/musikkspiller. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg ville spart pengene til PS3 (eller Xbox 360 for den saks skyld). Går jo greit å vente ca 1 år til når man har PC men hvis ikke klarer å vente så anbefaler jeg PS2 Slim. Mye mer gode titler på Playstation enn på Xbox. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Syntes Xbox er et veldig bra valg men det er seff min mening. Xbox + modding + harddisk = ubeskrivelig! Xbox + modding + harddisk = Ingen Live Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Syntes Xbox er et veldig bra valg men det er seff min mening. Xbox + modding + harddisk = ubeskrivelig! Xbox + modding + harddisk = Ingen Live Jo, men ikke mot andre livespillere.. Men det er fullt mulig å spille online med en moddet Xbox Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ja. seff kan man spille Live med en moddet Xbox! Men du er dum hvis du tror at det går an å spille LIVE med backup! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ER Ps2 slim over 100% mindre enn XboX? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ER Ps2 slim over 100% mindre enn XboX? Fant ikke noe tall på dette men et bilde sier mer enn tusen ord;) Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Genialt bilde. Kjøp deg PS2, har mye flere og bedre spill enn Xbox. Xbox er genial når den er modda, men kan ikke brukes til stort annet. Halo 2, Fable osv. er overvurderte spill. Men de har jo ikke så mye annet å velge i da. Lenke til kommentar
Specter Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) ja. seff kan man spille Live med en moddet Xbox! Men du er dum hvis du tror at det går an å spille LIVE med backup! hum, jeg kjører Xbox live ( original ) med chippa box, men hva mener du med "backup", som i at man kan save på mcard? ps; Xbox er faktisk best å ha, ufattelig mange fler muligheter Endret 7. juni 2005 av Specter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå