haru Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Heisann. Jeg er ny her. Har hatt min Nokia 7110 siden jeg kjøpte den ny i '01. Den fungerer fint forsåvidt. Men jeg trenger en som vil fungere i USA (til høsten) og som fungerer fint med min iBook til å synkronisere kontaktinfo og kalender via iCal. Liste over iSync kompatible telefoner her. Jeg har selv tenkt at Nokia 3230 vil passe mine behov. Men jeg er meget åpen for andre innspill. MAO.: jeg trenger trippelbånd, blåtann, og hva ellers som kreves for iSync kompatiblitet. Ellers burde den være akkurat som min 7110. Trenger ikke kamera og platespiller og brødrister og slikt. OK. Her er den formelle versjonen. Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: som kan synkronisere med iCal -Email klient. Form: -Klapp/"vanlig" -Vekt: maks 141 g Hva som helst egentlig. Funkjsonalitet først. Skjerm: Hva som helst egentlig. Funkjsonalitet først. Pris: Jeg har Telenor Privat abonnement (tror jeg) Setter øvre invisterings grense til 3000 kroner. Ideellt sett skulle jeg bli frarøvet min gamle telefon og få ny på mobil forsikringen. Diverse: -Merke: Kanskje NOKIA? Har bare gode ting å si om min 7110. -Symbian: Forstår at Serie 60 telefonene til Nokia fungerer fint med iSync. Det er kriteriet -Triband: JA -Infrarød port: Hadde vært bra -Blåtann (Bluetooth): Ja Takker for inspill. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nokia 6600 bør passe deg! Den har tri-band, Flottskjerm og blåtann og det er en symbian telefon, den er da altså serie 60 Lenke til kommentar
zand Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Sony Ericsson K750i er jo en fin telefon som fungerer bra mot mac. Har du Telenor Privat+ får du den til 1599 hos Telekiosken. Lenke til kommentar
haru Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Sony Ericsson K750i er jo en fin telefon som fungerer bra mot mac. Har du Telenor Privat+ får du den til 1599 hos Telekiosken. Er du sikker på at denne vil fungere mot iSync? Den står nemlig ikke i listen. Ellers - hvordan er K750i å bruke, i forhold til min gamle Nokia? De S-E telefonene jeg har trykket litt på virker unødvendig kronglete - de har f.eks. krevd masse flere tastetrykk for å sende en SMS. Kanskje disse nyere har snarveier e.l.? Skal prøve å få prøvd en slik i en butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå