Helloo Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg vil høre min egen stemme når jeg snakker i mikrofonen, men får ikke dette til i voluminnstillingene, noe jeg får til på andre pc'er.. Hvordan fikser jeg dette? Takk for svar! =) Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Ingen som vet svar på dette problemet? (trenger til karaoke) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Kontrollpanel - lyder og lydenheter - under arkfanen "stemme" har du innstillinger for både stemme innspilling, og stemme avspilling. Under samme arkfanen velger du riktig enhet (lydkort/mic) Pass på at mic ikke er avkrysset for "demp" på hverken inn lyd, eller ut lyd. Endret 31. mai 2005 av pcp160 Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Takk for svar! =) Menjeg kan fortsatt ikke høre min egen stemme. Selv om det skulle gått :S Siden jeg da skal bruke det til karaoke må jeg ha "live" Under volumkontroll har jeg alternativet "mikrofon" på innspilling, men ikke på avspilling. (skal ikke det være der?) Har XP home, burde jeg oppgradere til PRO? (Har cd) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvis du har volumkontrollen oppe, og velger alternativer (oppe til venstre) og egenskaper så skal du få opp et vindu der du krysser av hva som skal være med, men du må velge innspilling eller avspilling. Kan ikke tenke meg at dette ikke er i Home edition, karaoke er jo mer hjemme enn jobbrelatert vil jeg påstå... Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg vet alt det der, men jeg kan fortsatt ikke velge alternativet "mikrofon" under avspillling... Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 fortsatt ingen som vet om noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå