Håvard Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 HALLO!! Nå begynner jeg å bli urtolig lei av at når jeg skal spille et spill online, så skal lillebroren min det å.. Lurer derfor på om det finnes et program som gir meg mer internett en de andre pcne i huset?? Noe som bare trenger å instaleres på min pc. Lenke til kommentar
clario Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvilken router har du ? , finnes mange routere idag som har en funksjon som gjør at du kan bestemme hvor mye "linje" hver ip-adresse som er tilkoblet skal få, bruker det selv, funker som faen Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eller du kan installere netlimiter på hans pc. Funker fett det også.. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 HALLO!!Nå begynner jeg å bli urtolig lei av at når jeg skal spille et spill online, så skal lillebroren min det å.. Lurer derfor på om det finnes et program som gir meg mer internett en de andre pcne i huset?? Noe som bare trenger å instaleres på min pc. Pussig at du spør...lillebroren din spurte nettopp om det samme, i en annen tråd. Lenke til kommentar
clario Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Særiøst ? Link til den tråden ? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 HALLO!!Nå begynner jeg å bli urtolig lei av at når jeg skal spille et spill online, så skal lillebroren min det å.. Lurer derfor på om det finnes et program som gir meg mer internett en de andre pcne i huset?? Noe som bare trenger å instaleres på min pc. Pussig at du spør...lillebroren din spurte nettopp om det samme, i en annen tråd. tror ikke lillebroren min er medlem a dette forumet.. så lenge brukeren ikke er "Sintra", men da er det pappa.. Han er litt på lillebror sin side... :S Men ja.. link til den tråden vær så snill BTW... Lillebror er 7år.. og spiller på 123spill, og laster ned spill fra icanal... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 ' date='30/05/2005 : 21:09'] Installer netlimiter... Må ikke det instaleres på den pcn jeg skal begrense tilgangen til?? som nå er pcn til pappa.. og jeg kan ikke instalere det på den... Blir litt for slemt Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 som nå er pcn til pappa.. og jeg kan ikke instalere det på den...Blir litt for slemt Omtrent like slemt som å stjele i utgangspunktet :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja det må vel installeres på "Offerets" PC... Men det er jo like slemt å stjele, eller begrense no på Routeren? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 jaja... Skal ikke gjøre det alike vel... Pappa ble litt sur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå