Gå til innhold

Chess Knock-Out prisreduksjon..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk om du har 3G-hastighet ved å gjøre følgende:

 

Gå til http://wap.portel.it/speed.asp og du kan teste hastigheten på GPRS'en. Siden er ikke alltid like stabil (henger seg opp o.l.), og på italiensk, men alt du behøver å gjøre er å trykke på linken " Inizia il Test " (nederst på siden) og deretter på " Procedi Alla Fase 2 ", hvorpå du vil få opp hastigheten i kbps.

Lenke til kommentar

Etter å ha følt meg urettferdig behandlet av Chess en stund nå (eksisterende kunder har høyere priser enn nye kunder), så bestilte jeg Tele2 Champion. Gratis svarer ser jeg på som meget positivt. Porterer i morgen ettermiddag og ser frem til det.

 

Chess: lær dere å sette pris på deres eksisterende kunder. Det hjelper kanskje ikke med panikktiltak når kundene allerede har begynt å forlate dere..

Lenke til kommentar

Du kommer til å få en telefon fra Chess, hvis du da ikke allerede har fått det med spørsmål om hvorfor du porterer! Så da er det bare å si klart i fra om hva du er misfornøyd med.

 

Lykke til med Tele Champion, jeg fikk det abbonementet i forrige uke og har hatt det litt festlig med ringoppsignaler med musikk den siste uke.

Lenke til kommentar

Du kan ved å kjøpe forskjellige låter, lyder eller dialoger til 20-30 kr. stykket og gjøre slik at disse høres mens folk ringer deg før de får svar! Du kan styre hvem som skal høre hva, og til hvilken dag/tid, så jeg bruker det blant annet til å irritere noen venner og ellers til å ha litt livlig musikk mens folk venter på svar.

 

Dette er jo rimelig unyttig, og kun tilgjengelig for Tele2-kunder for øyeblikket.

 

Les mer om ringoppsignaler her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...